ژاپن اعلام کرد درباره انفجار بیسم ها در لبنان تحقیق می کند

شرکت الکترونیکی «آیکام» ژاپن گفته است که درباره انفجارهای بی‌سیم‌های ژاپنی در لبنان که به شهادت دست‌کم 20 نفر و زخمی شدن صدها نفر دیگر منجر شده است، تحقیق می‌کند.
کد خبر: ۱۲۶۰۵۷۷
|
۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹ 19 September 2024
|
3622 بازدید
ژاپن اعلام کرد درباره انفجار بیسم ها در لبنان تحقیق می کند
به گزارش تابناک به نقل از فارس، شرکت الکترونیکی «آیکام» ژاپن امروز (پنجشنبه) اعلام کرد که در حال تحقیق در خصوص حقایق مرتبط با گزارش‌های خبری مبنی بر انفجار بی‌سیم‌های دوطرفه با لوگوی این شرکت در لبنان است.طبق گزارش خبرگزاری لبنان، این شرکت سازنده تجهیزات رادیویی ژاپنی در بیانیه‌ای اعلام کرد «اوایل صبح امروز در رسانه‌های بین‌الملی گزارش‌هایی مبنی بر انفجار بی‌سیم‌های دو طرفه با لوگو آیکام (Icom) در لبنان وجود داشت. ما در حال حاضر در حال تحقیق درباره حقایقی حول محور این موضوع هستیم. ما اطلاعات به روز شده را به محض در دسترس قرار گرفتن در وب سایت خود منتشر خواهیم کرد».
این شرکت گفته است که تولید مدل IC-V82 که به نظر می‌رسد مدلی است که در تصاویر منتشر شده در لبنان، مشاهده می‌شود، در سال 2014 متوقف شده است.تصاویری از بی‌سیم‌های منفجر شده در لبنان، برچسب‌های ICOM و ساخت ژاپن را نشان می‌دهد.در موج دوم از انفجار دستگاههای ارتباطی در روزهای اخیر، 20 نفر دیگر شب گذشته در لبنان به شهادت رسیدند و 450 نفر دیگر زخمی شدند.یک منبع نزدیک به حزب‌الله گفته است که بی‌سیم‌هایی که اعضای حزب‌الله استفاده می‌کردند در بیروت منفجر شد و رسانه‌ها، انفجارهای مشابهی را در جنوب و شرق لبنان گزارش کردند.این اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی یک روز پس از انفجارهای مشابه صدها دستگاه پیجر در لبنان و سوریه رخ داد که به شهادت 12 نفر از جمله دو کودک و زخمی شدن دو هزار و 800 نفر در سراسر لبنان منجر شد.علی‌رغم آن‌که رژیم صهیونیستی درباره این انفجارها اظهارنظر نکرده است اما منابع امنیتی اعلام کرده‌اند که سازمان جاسوسی موساد مسئول این انفجارها بوده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟