عضو هیئت رئیسه مجلس در گفتگو با تابناک/

آمریکا جلوی سگ هارش را بگیرد/ مواضع پزشکیان کاملا انقلابی است

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره حملات وحشیانه اسرائیل به لبنان در گفتگو با تابناک گفت:اسرائیل سگ هار استبداد نوین جهانی یعنی آمریکا،فرانسه و آلمان و انگلیستان است،در مواجهه با سگ هار راهی جز برخورد و خشونت نیست و به نوعی ترسی باید برایش ایجاد شود.
کد خبر: ۱۲۶۱۸۲۰
|
۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۳ 25 September 2024
|
1342 بازدید

عضو هیئت رئیسه مجلس ضمن تاکید بر اینکه  آمریکا همواره از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی حمایت کرده است گفت: البته مواضع رئیس جمهور که از رزمندگان دفاع مقدس بوده است مشخص است و در روز تنفیذ هم مواضع روشن ایشان مشخص گردید، اما ممکن است برخی مشاوران چیز دیگری را بگویند، اما مواضع پزشکیان کاملا انقلابی است و رژیم صهیونیستی و آمریکا را دشمن همیشگی مسلمانان می‌داند.

یوسفی ادامه داد:آمریکا به اندازه‌ی تاریخ نداشته اش دشمن بشریت بوده است. از کشتار سرخ پوست‌ها گرفته تا ویتنام، تا سرنگونی هواپیمای مسافربری ایرانی و تا سرنگونی دولت وقت مردم ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ دولت مصدق دشمنی خودش را نشان داده است و هرکجا بتواند با تحریم‌های ظالمانه‌ای مثل تحریم دارو، تحریم علم  و در موضوعات اقتصادی با تحریم شرکت‌های فناورانه‌ی روسیه و چین نشان داده است که آنها با علم در تعارض هستند آنها برادر هیچ ملتی نیستند و با بشریت دشمن هستند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خاطر نشان کرد: مواضع رئیس جمهور ما کاملا مشخص است و اینکه گفته شده که ما سلاحمان را زمین می‌گذاریم اینها دروغ است و مواضع رئیس جمهور ما اینگونه نیست. مواضع رئیس جمهورما شفاف، انقلابی و بازدارنده خواهد بود.

آمریکا جلوی سگ هارش را بگیرد/ مواضع پزشکیان کاملا انقلابی است

نماینده مردم اهواز با اشاره به زیاده خواهی‌ها و تحریم ظالمانه آمریکا و رژیم غاصب کودک کش تصریح کرد: اسرائیل زبانی جز زبان زور نمی‌شناسد، صهیونیست ها، این سگ هار آمریکا در منطقه، بازی خطرناکی را شروع کرده است. قطعا یک گروه شبه نظامی ۳۶۰ درجه مثل حماس که در محاصره در یکسال گذشته از کودک دوسه ساله تا افراد مسن زیر بمباران صهیونیست‌ها از اعتقاد راسخ خود برنگشتند وهیمنه پوشالی اسرائیل را گرفتند، شکل خواهد گرفت.

وی افزود: قطعا کشور‌های محور مقاومت حق اسرائیل را کف دستش می‌گذارند اسرائیل وارد جنگ خطرناکی شده است ما اسرائیل را عددی نمی‌بینیم و به صاحب این سگ هار می‌گوییم جلوی به آتش کشیدن منطقه را بگیرند که در این جنگ، زیان اصلی را آمریکا و اسرائیل خواهد برد و این آتش ریشه صهیونیست‌ها را خواهد سوزاند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
به نظر شما در سفر رئیس جمهور به نیویورک، پزشکیان با رئیس جمهور آمریکا دیدار خواهد کرد؟