در گفتگو با تابناک مطرح شد

نامجومطلق: استعفای نکونام هوشمندانه بود/ هوادار استقلال در این مدت خیلی عذاب کشیده

مجید نامجومطلق می‌گوید مسئولان باشگاه استقلال می‌خواستند جواد نکونام را دلسرد و دلزده کنند که به خواسته شان هم رسیدند. البته او برخلاف تعدادی از پیشکسوتان معتقد است استعفای نکونام پس از شکست در دربی هوشمندانه بود!
کد خبر: ۱۲۶۲۶۳۹
|
۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵ 29 September 2024
|
3593 بازدید
|
۲

نامجومطلق: استعفای نکونام هوشمندانه بود/ هوادار استقلال در این مدت خیلی عذاب کشیده

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال استقلال در شرایطی فردا در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد قطر می رود که این تیم پس از شکست در دربی 104 پایتخت برابر رقیب سنتی، دو روز عجیب را پشت سرگذاشت. استعفای نکونام، انتشار نامه خداحافظی، مخالف باشگاه با استعفا و بازگشت جواد، خلاصه ای از اتفاقات 48 ساعت پر خبر در اردوگاه آبی ها بود.

در آستانه بازی حساس استقلال مقابل السد، مجید نامجومطلق تاکید کرد این بازی فرصت مناسبی است تا نکونام و شاگردانش، شرایط را تغییر دهند. این پیشکسوت استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی تابناک، اظهار داشت: در 10،12 روز گذشته اتفاقاتی در استقلال رقم خورد که جای تاسف داشت و اولین مشکلی که ایجاد کرد، شکست در دربی بود. من سال ها فوتبال بازی کردم و در بطن این تیم بودم و تا جایی که یادم می آید همیشه قبل از دربی سعی می کردند اگر مشکل و اختلافی هم وجود دارد آن را پنهان کنند تا از این بازی مهم و حساس به سلامت بگذرند و بعد از دربی به آن بپردازند.

مجید نامجومطلق افزود: به نظرم استقلال، بازی را قبل از دربی باخت و تمام آن حواشی و مشکلات روی روحیه و تمرکز کادرفنی و بازیکنان تاثیر منفی گذاشت. به جای اینکه در روزهای منتهی به دربی شرایط تیم و باشگاه آرام باشد، همه دیدند که از بیرون تیم چقدر فشار وارد شد و روحیه تیم پایین آمد.

او با اشاره به سفر شهریاری و سمیعی همراه تیم به قطر، صحبت هایش را ادامه داد: عدم مدیریت خوب و درست باعث شد استقلال دربی را از دست بدهد و امیدوارم در بازی آسیایی این اتفاق رخ ندهد. به هر حال دربی فقط یک بازی نیست و عوارض و تبعات آن می تواند تا یک ماه همراه تیم باشد. بنابراین بازی با السد فرصت بسیار خوبی است تا کادرفنی و بازیکنان، شرایط را برای خودشان و هواداران تغییر دهند.

نامجومطلق تاکید کرد: استقلال بارها سر بزنگاه ها توانسته به شرایط خوب برگردد و به مسیرش ادامه دهد. گرچه السد تیم خوبی است اما امیدوارم استقلال بتواند حریف را شکست دهد. به خصوص که بازی فردا در شرایطی برگزار می شود که ورزشگاه مشکل چمن ندارد و این موضوع می تواند به استقلال که بازیکنان خوب و تکنیکی دارد، کمک کند. هوادار استقلال در این مدت خیلی عذاب کشیده و اذیت شده و امیدوارم با شکست السد، خوشحال شوند.

به نظر می رسد بازی فردا شب استقلال برابر السد برای جواد نکونام از حساسیت های خاص و بیشتری هم برخوردار است. او پس از دربی از سرمربیگری آبی ها استعفا داد اما با مخالفت باشگاه مواجه شد. مخالفتی که دلیل آن زمان کوتاه تا بازی با السد عنوان شد.

این پیشکسوت استقلال درخصوص سوالی مبنی براینکه نظرش درباره استعفای نکونام و بازگشت او چیست؟ پاسخ داد: من فکر می کنم مسئولان استقلال در این مدت می خواستند جواد را دلزده و دلسرد کنند که به خواسته شان هم رسیدند. به نظر من استعفای نکونام هوشمندانه بود و بازگشت او به تیم می تواند پیوند دوباره ای بین خودش، بازیکنان و مدیریت ایجاد کند. امیدوارم از این به بعد شاهد استقلالی مقتدر، متحد و همدل باشیم.

مجید نامجومطلق در پایان گفت: گرچه از لحاظ فنی انتقاداتی به نکونام وجود دارد و به نظرم جواد باید نگرش خود نسبت به استقلال را تغییر دهد اما نمی توان انکار کرد تیمی که می خواهد موفق شود باید تمام ارکان آن از مدیریت تا باشگاه، یکدل باشند وگرنه کوچک ترین شکافی باعث می شود همه لطمه بخورند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
آقای نکونام باید بعد از بازی نساجی در فصل قبل و از دست دادن قهرمانی می رفت. هم منطقی بود و هم تیم فرصت آوردن مربی جدید داشت، منتهی ما همیشه کاری می کنیم که بیرونمان کنند. خودمان برو نیستیم.
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۸
دمت گرم آقا مجید.... حق گفتی
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات