توصیه مهم روبرتو کارلوس به وینیسیوس؛ به توهین‌‎ها پاسخ نمی‌دادم

روبرتو کارلوس به وینیسیوس جونیور توصیه کرد در برابر توهین‌های نژادپرستانه خویشتن‌دار باشد.
کد خبر: ۱۲۶۳۱۰۲
|
۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ 01 October 2024
|
1525 بازدید
|
۱


به گزارش تابناک از ایسنا، روبرتو کارلوس، مدافع سابق رئال مادرید، معتقد است که وینیسیوس جونیور، وینگر رئال مادرید، برنده توپ طلا خواهد شد. او درباره شانس بالای وینیسیوس برای بردن توپ طلا گفت: وینی بسیار آرام است و می‌داند که به سطح بهترین بازیکن جهان بسیار نزدیک است. او در فصل گذشته بازی‌های فوق‌العاده‌ای داشت و در این فصل نیز همان روند را حفظ کرده است. او قطعا برنده توپ طلا خواهد شد.

کارلوس که سال‌ها در رئال مادرید بازی کرد، درباره توهین‌های نژادپرستانه‌ای که وینیسیوس متحمل می‌شود افزود: فکر نمی‌کنم اسپانیا کشوری نژادپرست باشد. من وینیسیوس را می‌شناسم با او همدردی زیادی دارم و اگر اشتباهی کند به او اطلاع خواهم داد. اسپانیا می‌داند که به لطف بازیکنانی مانند وینیسیوس فوتبالش رشد کرده است. او در داخل و خارج از زمین خیلی بابت نژادپرستی رنج می‌برد. من هم زمانی که برای رئال بازی می‌کردم گاهی این توهین‌ها را شنیدم ولی می‌خندیدم و به کسی توهین نکردم. هر کس به شیوه خودش رفتار می‌کند.

او در ادامه گفت: وقتی توپ را می‌گرفتم شعارهای توهین‌آمیز علیه من زیاد می‌شد و همیشه به هم‌تیمی‌هایم می‌گفتم مدام به من پاس دهید تا مردم از شعاردادن خسته شوند. هواداران باید رفتار خوبی داشته باشند ولی همه جای دنیا افرادی هم هستند که توهین می‌کنند.

وینیسیوس در فصلی که گذشت نمایش درخشانی در رئال مادرید و سهم بسزایی در قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا داشت. او شانس اصلی کسب توپ طلای ۲۰۲۴ است و به احتمال خیلی زیاد برای نخستین بار این جایزه را به دست آورد.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۰
بازیکن خوبیه. ولی هرگز به سطح بهترین بازیکن جهان نزدیک نیست. جزو هزارتای اولم نیست. الکی گنده نکنید. رودریگو از این خیلی بهتره
برچسب منتخب
# سید حسن نصرالله # لبنان # طبس
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟