ساماندهی استانداردسازی ورزشگاه‌ها با کار ویژه وزیر/ قول دنیامالی درباره آماده‌سازی آزادی

احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان می‌گوید که در بحث استانداردسازی ورزشگاه‌ها یک کار ویژه را سامان داده است تا نور، چمن و سکوها به وضعیت استانداردی برسد.
کد خبر: ۱۲۶۳۲۹۲
|
۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱ 02 October 2024
|
485 بازدید

ساماندهی استانداردسازی ورزشگاه‌ها با کار ویژه وزیر/ قول دنیامالی درباره آماده‌سازی آزادی

به گزارش تابناک ورزشی، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان در خصوص وضعیت ورزشگاه‌های فوتبال که بسیار مورد نقد قرار گرفته است، اظهار داشت: مطالباتی که مردم دارند، مطالبات درستی است. با یک انباشتگی در نگهداری ورزشگاه‌ها مواجه بودیم. از زمانی که در ۴۰ روز اخیر شروع به کار کردم یک کار ویژه را سامان دادیم و به زودی شرایط ورزشگاه‌ها را از نظر نور، سکوها و چمن به یک سرانجام خوب می‌رسانیم.

وی درباره وضعیت ورزشگاه آزادی و زمان آماده‌سازی آن گفت: در خصوص ورزشگاه آزادی به سرعت و به صورت سه شیفت کار می‌کنیم و تا پایان فصل پاییز این ورزشگاه در مدارد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وزیر ورزش و جوانان همچنین درباره استانداردسازی سایر ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: در بحث استان‌ها ما به لیگ برتر و لیگ دسته اول توجه داریم. با توافقی که با وزیر کشور داشتیم، استاندارها را مسئول نظارت و تأمین منابع لازم برای ورزشگاه‌های فوتبالی قرار دادیم و آنها رئیس بازسازی و آماده‌سازی ورزشگاه‌ها خواهند بود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # لبنان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟