مشروح مهم‌ترین اخبار جلسه علنی امروز

مشروح مهم‌ترین خبرهای جلسه علنی امروز (یکشنبه) پانزدهم مهر ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی را می‌توانید در این گزارش بخوانید.
کد خبر: ۱۲۶۳۹۷۴
|
۱۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵ 06 October 2024
|
677 بازدید

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا،‌ مشروح مهم‌ترین خبرهای جلسه علنی امروز (یکشنبه) پانزدهم مهر ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی را می‌توانید در این گزارش بخوانید.

نمایندگان مجلس صبح امروز به منظور بررسی آخرین تحولات منطقه جلسه غیرعلنی تشکیل دادند.

به گفته حجت الاسلام علیرضا سلیمی، سخنگوی هیات رئیسه در همین جلسه جزییات دو سامانه جدید قانون‌یار و سامانه چشم‌انداز اقتصادی که با هدف  کمک به ارتقای کیفی قانون گذاری در کشور توسط مجلس شورای اسلامی طراحی شده است، برای نمایندگان تشریح شد.

مشروح مهم‌ترین اخبار جلسه علنی امروز

در ابتدای جلسه علنی امروز هم رئیس مجلس در نطق پیش از دستورخود، نماز جمعه هفته گذشته رهبر حکیم انقلاب اسلامی، روشن‌ترین جلوه اتحاد و اقتدار ملی خواند و افزود: بار دیگر مردم ایران حماسه‌ی وحدت آفریدند و زن و مرد و جوان با سلیقه‌های سیاسی مختلف برای حفظ کیان وطن پشت سر رهبری حکیم و شجاع نماز وحدت خواندند و جمعه تاریخی نصر را برای ایران اسلامی رقم زدند و دنیا شاهد بود که ایران عزیز ما به پشتوانه وجود رهبر انقلابی و با درایت و ملتی هوشمند و با غیرت قوی و سربلند است و نیروهای مسلح به پشتوانه این دو نعمت دلگرم و قدرتمند هستند.

محمدباقر قالیباف با بیان اینکه هوشمندی رهبر شجاع انقلاب مبنی بر برگزاری خطبه‌های نماز جمعه و تاریخ‌سازی مردم در این یوم الله به دشمن پیام اقتدار داد، افزود: برای جامعه آرامش به ارمغان آورد و در جبهه‌های مقاومت روحیه امید تزریق کرد. اینجانب در برابر چنین رهبر و مردمی سر تعظیم فرود می‌آورم و خداوند کریم را سپاس می‌گویم.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟