واکنش وزیر ورزش به احتمال بازگشت ورزشکارانی که از کشور رفته‌اند

وزیر ورزش و جوانان گفت: ورزشکارانی که رفته‌اند بچه‌های ما هستند، آن‌هایی که رفتاری علیه نظام نداشتند که پیگیری قضایی داشته باشد، راه برایشان باز است.
کد خبر: ۱۲۶۴۱۶۴
|
۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱ 07 October 2024
|
1041 بازدید
|
۲

واکنش وزیر ورزش به احتمال بازگشت ورزشکارانی که از کشور رفته‌اند

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، احمد دنیا مالی درباره ورزشکارانی که از کشور رفتند و اینکه در صورت تمایل این افراد برای بازگشت به کشور وزارت ورزش و جوانان چه کمکی به آنان خواهد کرد، عنوان کرد: قبلا مم اعلام کردم کسانی که رفته‌اند بچه‌های ما هستند، آن‌هایی که رفتاری علیه نظام نداشتند که پیگیری قضایی داشته باشد، مشکلی ندارند که عموم‌شان هم ندارند و شاید به طور موردی و استثنایی مواردی را داشته باشیم اما برای اکثریت این بچه‌ها راه باز است.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: من اعلام کرده‌ام که کمک می‌کنیم و این اطمینان را می‌دهیم که این بچه‌ها با خیال راحت بیایند و تحت پرچم کشور خودشان در هر رشته‌ای که دل‌شان می‌خواهد ورزش کنند و ما هم کمک‌شان می‌کنیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا کمیته‌ای برای بازگشت آن دسته از ورزشکارانی که می‌خواهند به کشور بازگردند در وزارت ورزش تشکیل شده است، گفت: کمیته‌ای تشکیل نشده است، اما فضای عمومی ما در وزارت ورزش و جوانان این است که به این بچه‌ها کمک کنیم و فدراسیون‌ها هم مسئولیت دارند در این قضیه مساعدت‌های لازم را به عمل بیاورند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
بخشش خائن اشتباهی بزرگ است
اینطوری هرکسی فکر میکنه میتونه خیانت بکند و راحت باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۶
گفت دیگه، اگه اقدامی علیه نظام نداشته باشند.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟