احمد دنیامالی ششمین وزیر ورزش و جوانان شد

احمد دنیامالی که سابقه ریاست فدراسیون قایقرانی را در کارنامه داشت توانست به عنوان ششمین وزیر ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد.
کد خبر: ۱۲۵۵۰۶۳
|
۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۳ 21 August 2024
|
2128 بازدید
|
۱

احمد دنیامالی ششمین وزیر ورزش و جوانان شد

به گزارش تابناک ورزشی، احمد دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد گرفت و با ۲۵۳ رأی به عنوان ششمین وزیر ورزش در ایران فعالیت خواهد کرد.

تصدی وزارت ورزش و جوانان که پس از ادغام دو سازمان تربیت بدنی و جوانان تشکیل شد، پیش از این محمد عباسی، محمود گودرزی، مسعود سلطانی‌فر، حمید سجادی و کیومرث هاشمی به عنوان وزیر به عهده داشتند. همچنین رضا صالحی‌امیری، محمد شریعتمداری و نصراله سجادی در مقاطعی کوتاه سرپرستی این وزارتخانه را به عهده داشتند.

حالا باید دید که سرنوشت دنیامالی و عملکرد او به عنوان ششمین وزیر ورزش و جوانان چه خواهد بود و آیا او می‌تواند در کابینه دولت چهاردهم به ورزش کشور سر و سامان بدهد یا نه.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
در طول دفاع پایانی پزشکیان و سخنرانی تنها دنیامالی بود که سرگرم گوشی اش بود و به پزشکیان گوش نمی داد. حتی کنار دستی اش وزیر ارتباطات و آموزش و پرورش هم حواسشان به بی توجهی و بی احترامی دنیامالی به سخنان ریسی جمهور بودند. این شده وزیر !
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات