مهمترین علت تماس‌های مردم با پلیس ۱۱۰

معاون عملیات پلیس پایتخت گفت: بیشترین و مهم‌ترین تماس‌های مردم با مرکز ۱۱۰ پلیس پایتخت در نیمه اول امسال مربوط به سد معبر است بطوریکه روزانه حدود هشت هزار تماس برای پارک خودرو در جای نامناسب ثبت می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۴۵۵۰
|
۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸ 09 October 2024
|
1448 بازدید
|
۴

مهمترین علت تماس‌های مردم با پلیس ۱۱۰

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، سردار عبدالوهاب حسنوند در گفت وگویی اظهار کرد: سد معبر یکی از دغدغه‌های فرماندهی تهران بزرگ است که در حوزه کنترل فرماندهی مرکز فوریت‌های ۱۱۰ بخش‌های مختلفی داریم و با توجه به ساختار ترافیکی، انتظامی و امنیتی مولفه‌هایی تشکیل شده است.

برای سد معبر خودرو با ۱۱۰ تماس نگیرید؛ نرم افزار نصب کنید

معاون عملیات پلیس پایتخت با بیان اینکه قانون ماده ۶۲۹ قانون مجازات اسلامی، ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، ماده ۴۰ قانون اساسی و ماده ۱۲ قوانین تخلفات راهنمایی و رانندگی در ارتباط با سد معبر است، افزود: بیشترین و مهمترین تماس‌های مردم با ۱۱۰ پلیس مربوط به سد معبر است بطوریکه روزانه ۷ تا ۸ هزار تماس برای پارک خودرو ثبت می‌شود.

به گفته وی، چنانچه خودرویی در مکان و جایی پارک نامناسب داشته باشد، به شهروندان توصیه می‌کنیم به جای تماس با ۱۱۰ برنامه «پلیس من» را نصب و از آن طریق اعلام مشکل کنند.

وی اضافه کرد: ۱۱۰ در دو نوبت کاری خودشان به چهار زبان انگلیسی، عربی، فرانسوی و آلمانی مسلط است و چنانچه امدادخواهی مسلط به زبان فارسی نباشد سریعا به کارشناس مربوطه ارجاع داده می‌شود.

افراد کر و لال چگونه با پلیس تماس بگیرند؟

سردار حسنوند در ارتباط با نحوه عملکرد سامانه پیامکی ۱۱۰۱۱۰ تاکید کرد: اگر شهروندان امکان تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ را نداشتند، به عنوان مثال معلولیت جسمی دارند و یا در موارد بحرانی قرار دارند و امکان صحبت و تماس تلفنی ندارند می‌توانند به پلیس ۱۱۰ پیامک بزنند.

معاون عملیات پلیس پایتخت یادآور شد: ما برای این شهروندان سامانه پیامکی ۱۱۰۱۱۰ (سرشماره ۱۱۰۱۱۰) را پیش‌بینی کردیم تا بتوانند از طریق این سامانه و ارسال پیامک اخبار و گزارشات خودشان را به پلیس منعکس کنند.

وی ادامه داد: اپراتورها موظف هستند در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به رسیدگی به این پیامک‌ها اقدام کنند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
نرم افزارش که یکی از بد ترین نرم افزارهای ایرانیه ، یا قطعه یا هنگ می کنه ، برفرض هم کار کنه پول رو واریز می کنی ، عملیات نا موفق می زنه
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
حتما برای شما هم پیش آمده که در درگیری ها و دعوا های خیابانی پلیس متاسفانه دیر به محل میرسد و عملا زمانی میرسد که دعوا تمام شده و هر اتفاقی که قرار بود بیوفتد افتاده ...

لطفا روئسای پلیس به این موضوع رسیدگی بیشتر کنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
طرف تو امریکا صدای موسیقی همسایه اش بلنده زنگ می زنه پلیس 10 دقیقه بعد پلیس اونجاس ، اینجا بالای ده بار زنگ زدیم برای مزاحمت یک آدم معتاد برای زن و بچه مردم ، آخر یکبارم که اومدن ، افسر گفت ما کاری نم تونیم بکنیم برید دادسرا شکایت کنید ، تا چند ماه بعد که نتیجه شکایت از دادسرا بیاد ، جناب مزاحم رفته تو 400 تا محل دیگه ملت رو خفت کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۱۸
من خودم بارها با این موضوع درگیر بوده ام و طرف اگر زحمت بکشه و جواب تلفن پلیس رو بده میاد و با بیشعوری کامل ماشینشو بر میداره .
به نظر من پلیس در این مواقع میبایست همراه با تماس گرفتن برای ایشان قبض جریمه بابت توقف دوبله و غیر مجاز به همراه جریمه تلف کردن وقت دیگران را لحاظ نماید.
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟