وب‌سایت رسمی پوکو برای همیشه تعطیل می‌شود

تمام فعالیت‌های آنلاین برند پوکو به وب‌سایت شیائومی منتقل می‌شود.
کد خبر: ۱۲۶۵۰۸۱
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ 12 October 2024
|
2237 بازدید

 

به گزارش «تابناک» به نقل از دیجیاتو؛ پوکو به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شرکت شیائومی اعلام کرده است که در تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۱ دی) وب‌سایتش را از دسترس خارج می‌کند. همچنین تمام زیر دامنه‌های این سایت نیز از دسترس خارج می‌شوند. محصولات و خدمات این برند به وب‌سایت شیائومی منتقل خواهد شد.

شیائومی درحال‌حاضر برخی محصولات ارزان‌قیمت خود را تحت برندهای پوکو و ردمی روانه بازار می‌کند. این برندها در بازارهای بین‌المللی و بازار کشورهای درحال‌توسعه توانسته‌اند به فروش خوبی نیز دست یابند. درحالی‌که شیائومی همیشه روی جداسازی برند اصلی خود با برندهای زیرمجموعه تأکید کرده است، اما به نظر می‌رسد سیاست‌های این شرکت در حال تغییر است. هدف شیائومی از اجرای چنین سیاستی، ساده‌سازی فعالیت‌های خود بر بستر آنلاین است.

پوکو روی وب‌سایت رسمی شیائومی ادامه فعالیت می‌دهد

به گزارش گیزموچاینا، وب‌سایت برند پوکو با آدرس po.co در ۱۱ دی از دسترس خارج خواهد شد و ادامه فعالیت‌های آنلاین این برند در وب‌سایت رسمی شیائومی از سر گرفته می‌شود. همچنین تمام فعالیت‌های پشتیبانی مشتریان، عرضه محصولات جدید و سایر خدمات به وب‌سایت شیائومی به آدرس mi.com/global منتقل می‌شود.

فرایند انتقال فعالیت‌های وب‌سایت پوکو به شیائومی از ۲۱ اکتبر (۳۰ مهر) آغاز خواهد شد و در تاریخ ۱۱ دی نیز به پایان می‌رسد. بعد از این تاریخ، مشتریان نمی‌توانند هیچ خریدی را از وب‌سایت پوکو انجام دهند.

البته برنامه‌های وفاداری پوکو تحت‌تأثیر این انتقال قرار نمی‌گیرند. امتیازات Poco و امتیازات وفاداری همچنان روی وب‌سایت شیائومی قابل رؤیت خواهند بود. همچنین کوپن‌های موجود نیز در ۱۲ دسامبر (۲۲ آذر) مجدداً برای مشتریان عرضه می‌شود.

علاوه‌بر‌این، سایر موارد همچون سفارش‌های گذشته، اطلاعات ردیابی و حتی نظرات کاربران از وب‌سایت پوکو به پلتفرم شیائومی منتقل می‌شوند. کاربران نیاز به انجام هیچ کاری ندارند و تمامی این کارها به‌صورت خودکار انجام خواهد شد.

بعد از تعطیلی وب‌سایت رسمی پوکو در ۳۱ دسامبر، کاربرانی که به آدرس این سایت مراجعه کنند به‌صورت خودکار به وب‌سایت شیائومی منتقل می‌شوند. البته لازم به ذکر است که اپلیکیشن Poco Store بخشی از این انتقال و ادامه حیات نخواهد بود و بعد از تعطیلی وب‌سایت، این اپلیکیشن از دسترس کاربران خارج می‌شود.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟