رونالدو جمع 4 اسطوره: هیولایی که سیر نمی‌شود

کاپیتان پرتغال دیشب صد و سی و سومین گل ملی خود را در ورشو در بازی شماره 215 به ثمر رساند. او حالا به اندازه چهار اسطوره پرتغالی گل زده است.
کد خبر: ۱۲۶۵۲۶۶
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱ 13 October 2024
|
2437 بازدید

رونالدو جمع 4 اسطوره: هیولایی که سیر نمی‌شود

 به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه ، پرتغال دیشب گام بسیار مهمی در ورشو به سوی مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت‌ها برداشت و سه‌شنبه در بازی مقابل اسکاتلند در گلاسکو می‌تواند کار را یک‌سره کند. در 15 بازی اخیر پرتغال برابر اسکاتلندی‌ها غالبا پیروز شده است.

ستاره بازی دیشب پرتغال کسی جز رونالدو نبود: مردی از مادیرا که از گلزنی خسته نمی‌شود. کسی از در 20 آگوست 2003 ماموریتش با پیراهن پرتغال آغاز شد و هنوز بعد از 21 سال ادامه دارد. اولین گل رونالدو در ژوئن 2004 بود و دیشب گل شماره 133 خود را زد. وقتی رونالدو برای پرتغال اولین گلش را زد، ژوائو نوس هنوز متولد نشده بود.

رونالدو جمع 4 اسطوره: هیولایی که سیر نمی‌شود

یک حقیقت جالب از گل‌های رونالدو

فوق ستاره النصر به اندازه 4 اسطوره فوتبال پرتغال گلزنی کرده است. اگر گل‌های پائولتا (47)، اوزه بیو (41)، لوئیس فیگو (32) و ماتاتئو (13) را باهم جمع بزنیم، به رکورد 133 گل رونالدو می‌رسیم. البته او بازی‌های بیشتری برای گلزنی انجام داده ولی در هر صورت رکوردش شگفت‌انگیز است. پائولتا 88 بازی، اوزه بیو 64، فیگو 127 و ماتاتئو نیز 27 بازی ملی داشت.

در عین حال میانگین گل‌های ازه بیو و رونالدو در هر بازی تقریباً یکسان است: 0.64 گل برای اسطوره  بنفیکا و 0.62 گل در هر بازی برای کریستیانو.

رونالدو جمع 4 اسطوره: هیولایی که سیر نمی‌شود

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟