معاون بنیاد مسکن کشور خبر داد؛

۷۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور ساخته می‌شود

لنگرود _ معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از ساخت ۷۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد و گفت: ساخت ۵۵۰ هزار واحد مسکن روستایی در حال انجام است.
کد خبر: ۱۲۶۵۳۷۵
|
۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰ 13 October 2024
|
623 بازدید

 

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر؛ محمد جودی در گفت‌وگویی با اشاره به آغاز عملیات ساخت نهضت ملی مسکن در چاف و چمخاله لنگرود اظهار کرد: هماهنگی‌های لازم جهت اخذ تسهیلات ساخت مسکن با بانک‌های عامل صورت گرفته است و چالش‌ها و موانع برطرف می‌شود.

معاون بازسازی بنیاد مسکن از ساخت ۷۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور خبر داد و بیان کرد: ساخت ۵۵۰ هزار واحد مسکن روستایی در حال انجام است که تاکنون ۳۰۰ هزار واحد مسکن روستایی تحویل داده شده است.

جودی با بیان اینکه گیلان در حوزه مسکن روستایی پیشتاز است، گفت: بیش از ۱۱ هزار واحد مسکن روستایی سهم گیلان بوده که عمدتاً برای عقد قرارداد به بانک‌ها معرفی شدند.

به گفته وی ۸۰ درصد افراد متقاضی وام مسکن روستایی موفق به دریافت تسهیلات شدند.

معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور از افزایش ۱۰۰ میلیونی وام مسکن روستایی خبر داد و اضافه کرد: وام مسکن از ۳۵۰ میلیون تومان به ۴۰۰ و ۴۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند لایحه این طرح در دولت در حال بررسی است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟