شایعه درگذشت حسین خواجه امیری

شایعاتی درباره وضعیت سلامتی «پهلوان آواز ایران» 92 ساله خانواده‌اش را نگران می‌کند و دوباره شاهد انتشار شایعه درگذشت وی بودیم.
کد خبر: ۱۲۶۵۷۸۳
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷ 15 October 2024
|
433 بازدید

شایعه درگذشت حسین خواجه امیری

اخیراً شایعاتی در مورد درگذشت حسین خواجه امیری، معروف به ایرج، در فضای مجازی پخش شده است که هر بار نگرانی‌هایی را به دنبال داشته است. این بار نزدیکان ایرج به سرعت این خبر را تکذیب کردند و اعلام کردند افرادی که این شایعات را انتشار می‌دهند، باید پاسخگو باشند.

این نخستین باری نیست که چنین شایعاتی درباره وضعیت سلامتی این هنرمند معروف منتشر می‌شود و پیش از این نیز فرزندش این اخبار را رد کرده بود.

با افزایش سن هنرمندانی مانند ایرج، برخی به دلایل شخصی یا دیگر علل، به پخش این شایعات می‌پردازند که باعث ناراحتی خانواده و طرفداران آن‌ها می‌شود.

ما با عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، تماس گرفتیم تا از وضعیت ایرج مطلع شویم او گفت:در تاریخ 20 مهرماه به دنبال شایعاتی که در مورد فوت ایشان منتشر شده بود، وضعیت سلامتی استاد را پیگیری کردیم و خانواده‌اش اطلاع دادند که حالشان خوب است و هیچ مشکلی ندارند و در بیمارستان هم بستری نیستند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟