نانسی پلوسی: «نتانیاهو» هرگز به صلح اعتقادی نداشته

رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا در سخنانی اذعان کرد: «نتانیاهو» هرگز به صلح اعتقادی نداشته است.
کد خبر: ۱۲۶۵۸۷۷
|
۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲ 15 October 2024
|
609 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، «نانسی پلوسی» رئیس سابق مجلس نمایندگان آمریکا از بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اشغالگران قدس انتقاد کرد و گفت: او هرگز به صلح یا راه حل دو دولتی اعتقاد نداشته است.

بر پایه گزارش میدل ایست آی، این سیاستمدار کهنه کار دموکرات در سخنرانی خود در «چتم هاوس» لندن، اضافه کرد: آمریکا همواره از اسرائیل حمایت می‌کند؛ اما معتقدم که نتانیاهو هیچ اعتقادی به صلح یا راه‌حل دو دولتی ندارد.

صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) پیشتر اعلام کرد که بیش از ۴۰۰ هزار کودک لبنانی در سه هفته گذشته به دلیل جنگ آواره شده‌اند و هشدار داد که لبنان با خطر از دست رفتن یک نسل از کودکان روبه‌رو است.

در جریان بازدید از مدارسی که به مراکز اسکان خانواده‌های آواره تبدیل شده‌اند، تد شیبان، معاون مدیر اجرایی صندوق حمایت از کودکان ملل متحد (یونیسف)، گفت: آنچه مرا شگفت‌زده کرد این است که این جنگ تنها سه هفته از عمرش می‌گذرد و این همه کودک تحت تأثیر قرار گرفته‌اند. در حالی که امروز اینجا نشسته‌ایم، ۱.۲ میلیون کودک از آموزش محروم شده‌اند. دسترسی به مدارس رسمی بسیار دشوار شده است؛ برخی از این مدارس به دلیل جنگ آسیب دیده‌اند یا به عنوان پناهگاه استفاده می‌شوند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله موشکی به اسرائیل # سید حسن نصرالله # نمازجمعه تهران # جنگ ایران و اسرائیل # سوخو # اس 400
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با توجه به تسلیح رژیم صهیونیستی به سلاح اتمی و حمایت تسلیحاتی و اطلاعاتی آمریکا و ناتو از این رژیم؛ با دستیابی کشورمان به سلاح هسته ای موافقید؟