کنایه تاجگردون به حضور مسئولان در ایکس

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره‌ به استفاده زیاد مسؤلان اقتصادی از فضای مجازی برای ارائه نظرات و مواضع خود گفت: مسائل کشور باید از فضای توییتی خارج شود.
کد خبر: ۱۲۶۷۰۰۰
|
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰ 21 October 2024
|
1461 بازدید

کنایه تاجگردون به حضور مسئولان در ایکس

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس امروز در نشستی با حضور روسای تشکل ها در اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: در بودجه نمی شود توقع داشت همه مسائل را حل کرد اما مسائل اصلی که مطرح می‌شود را باید مد نظر داشت.

وی افزود: تعارض منافع میان بخش خصوصی و دولتی زیاد شده است و چالش سنگینی در بخش هایی مانند برق و نحوه محاسبه خدمات دولتی ایجاد شده است.

رییس کمیسیون برنامه بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص ارز، نوع تخصیص ارز و پیمان سپاری ارزی از جمله مسائلی است که باید در ابتدا باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد:برای تعیین نرخ ارز باید منافع همه بخش ها در نظر گرفته شود زیرا در این بخش میام مردم و فعالان اقتصادی نیز تعارض منافع وجود دارد.

وی با اشاره‌ به استفاده زیاد مسؤلان اقتصادی برای ارایه نظراتشان از شبکه های مجازی گفت: مسائل کشور باید از فضای توییتی خارج شود و با مسائل بخش خصوصی آشنا شوند.

تاجگردون گفت: از پیشنهادات اتاق و فعالان اقتصادی در کمیسیون برنامه و بودجه استفاده می‌شود.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات