بلند پروازی اسکوچیچ برای قهرمانی تراکتور در آسیا!

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری بعد از بازی با روشن تاجیکستان اظهار کرد: به تیم خودم تبریک می‌گویم. ما استحقاق این برد را داشتیم و تیم برتر زمین بودیم.
کد خبر: ۱۲۶۷۵۴۴
|
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۵ 23 October 2024
|
1386 بازدید

به گزارش «تابناک ورزشی»، وی افزود: می‌توانستیم خیلی زودتر بازی را تمام کنیم؛ چرا که موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم. من در مقاطعی از بازی از عملکرد تیم راضی نبودم. حس می‌کردم کنترل بازی از دستمان خارج می‌شود و تیم حریف روی دروازه ما فشار آورد. با این حال برد خوبی بود.

سرمربی تراکتور در رابطه با حذف موهون باگان از مسابقات، بیان کرد: دوست ندارم در این خصوص صحبت کنم. اینکه تیم هندی به کشورمان سفر نکرد، متأسف هستم. این اتفاق برای مسابقات خوب نیست و ما هم دو بازی کمتر انجام می‌دهیم و کنفدراسیون فوتبال آسیا باید این موضوع را مدیریت کند.

اسکوچیچ درباره دیدار برگشت تراکتور و روشن، خاطرنشان کرد: تیم روشن برای ما قابل احترام بوده و تمرکز من روی تراکتور است و سعی می‌کنیم به بهترین شکل خودمان را آماده بازی کنیم.

وی درباره هدف‌گذاری تراکتور در مسابقات آسیایی، بیان کرد: قطعاً ما رویاپردازی کرده و می‌خواهیم بهترین نتیجه را برای باشگاه رقم بزنیم؛ اما از اکنون فکرمان را درگیر قهرمانی نمی‌کنیم و بازی به بازی پیش می‌رویم.

اسکوچیچ در خصوص کشور تاجیکستان، گفت: قطعاً یک روز به عنوان توریست به کشور تاجیکستان خواهم آمد. من خیلی از این کشور خوشم آمد و تعریف زیادی از تاجیکستان شنیده‌ام.

سرمربی تراکتور در خصوص احتمال برگزاری بازی تراکتور و الوکره در کشور ثالث، توضیح داد: ترجیح می‌دهیم در ورزشگاه خودمان و در حضور هواداران پرشورمان بازی کنیم‌، ولی من تصمیم‌گیر نیستم و بازی هر کجا که برگزار شود، با صد درصد آمادگی حضور خواهیم داشت.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات