حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه نظامیان اسرائیلی

جنبش حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌‌ای از حملات موشکی به چند مرکز و پایگاه نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد.
کد خبر: ۱۲۶۷۸۱۷
|
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰ 25 October 2024
|
1259 بازدید

به گزارش «تابناک» به نقل ا ز تسنیم، جنبش حزب الله لبنان امروز جمعه اعلام کرد که پایگاه الکرمئل رژیم صهیونیستی در جنوب حیفای اشغالی را با چند موشک منحصربه فرد هدف قرار داده است.

در بیانیه شماره یک جنبش حزب الله لبنان آمده است که در راستای دفاع از مردم و مقاومت غزه و همچنین در دفاع از لبنان و مردم آن در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی، رزمندگان مقاومت اسلامی امروز جمعه با ندای لبیک یا «نصرالله» پایگاه الکرمئل رژیم صهیونیستی در جنوب حیفای اشغالی را با چند موشک منحصربه فرد هدف قرار دادند.

حزب الله لبنان در بیانیه دوم خود نیز از حمله موشکی به تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک صهیونیست نشین «المناره» خبر داد.

مقاومت لبنان همچنین در بیانیه سوم خود اعلام کرد که مرکز نظامی «حبوشیت» در فلسطین اشغالی را با چند موشک هدف قرار داده است. 

جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر (15 مهرماه گذشته) وارد سیزدهمین ماه خود شده است؛ حزب الله لبنان در کنار گروه‌های مقاومت در منطقه مانند انصارالله و ارتش یمن، گروه‌های مقاومت عراق، با هدف حمایت از مردم و مقاومت غزه، از روز دوم این جنگ (یعنی 16 مهرماه) دست به عملیات‌های خود علیه رژیم اسرائیل زد.

این عملیات‌ها منجر به درگیری بین حزب الله و رژیم اسرائیل شد و طی آن مدت، دو طرف مواضع یکدیگر را هدف حمله قرار داده‌اند؛ حزب الله با عملیات‌های خود در این یازده ماه، موفق شده است هزینه مالی و فشار مضاعفی بر رژیم اسرائیل که درگیر جنگ است، وارد کند. حزب الله تأکید کرده که توقف جنگ در شمال فلسطین اشغالی، منوط به توقف جنگ علیه نوار غزه است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات