هلاکت ۷۰ نظامی اسرائیلی در درگیری با حزب‌الله

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که طی حملات رزمندگان حزب‌الله در مناطق مرزی، ۷۰ نظامی اسرائیلی کشته و ۶۰۰ نظامی دیگر زخمی شده‌اند.
کد خبر: ۱۲۶۷۶۱۷
|
۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۹ 24 October 2024
|
5217 بازدید

هلاکت ۷۰ نظامی اسرائیلی در درگیری با حزب‌الله

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان شامگاه چهارشنبه در بیانیه‌ای، آماری از عملیات‌ها و توانایی‌های خود در مصاف با رژیم اشغالگر اسرائیل بیان کرد.

طبق این بیانیه، طی روزهای گذشته رزمندگان حزب‌الله ضربات مهلکی در نبرد زمینی و هوایی به رژیم صهیونیستی وارد کردند و همچنین رژیم صهیونیستی تاکنون موفق به تسلط کامل و تثبیت دائمی هیچ یک از نقاط لبنان نشده است.

در این بیانیه همچنین آمده است: طی عملیات‌های رزمندگان حزب‌الله در مناطق مرزی و طبق رصد صورت‌گرفته؛ تاکنون بیش از 70 نظامی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده و بیش از 600 نظامی دیگر زخمی شده‌اند.

همچنین 28 تانک مرکاوا، 4 بولدزر نظامی، یک نفربر و یک خودروی زرهی منهدم شده است. 3 پهپاد هرمس 450 و یک پهپاد هرمس 900 نیز به دست رزمندگان لبنانی ساقط شده است.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد: این آمار، شامل تلفات و خسارت رژیم صهیونیستی در پایگاه‌ها و مواضع نظامی در خاک فلسطین اشغالی نمی‌شود.

حزب‌الله لبنان بامداد امروز (پنج‌شنبه) در اطلاعیه دیگری اعلام کرد که روز چهارشنبه در 34 عملیات مواضع ارتش صهیونیستی در مناطق مرزی و همچنین عمق خاک فلسطین اشغالی را مورد هدف قرار داده است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات