حمله هوایی رژیم صهیونیستی به ایران؛

ایران: به اقدام تجاوزکارانه اسرائیل پاسخ می‌دهیم/ آمریکا: مصمم به کاهش تنش هستیم/ اردن: به هیچ جنگنده‌ای اجازه عبور ندادیم

ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز حملات هوایی به ایران انجام داد و بنابر اعلام پدافند هوایی نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم گرفت که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده است. روسیه ساعاتی قبل از شروع حمله اسرائیل، اطلاعاتی را به ایران ارائه کرد
کد خبر: ۱۲۶۷۸۶۰
|
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۲ 26 October 2024
|
254433 بازدید
|
۸

شنیده شدن چند صدای مهیب در تهران و کرج / هدف: چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران / فعال شدن پدافند هوایی ایران و هدف قرار دادن چند هدف / حریم هوایی ایران بسته شد

به گزارش تابناک، بامداد شنبه پدافند هوایی در نقاطی اطراف تهران فعال شد و شواهد نشان می‌دهد هدف‌هایی را در آسمان منهدم کرد. پس از آن «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی از حمله هوایی به ایران در واکنش به عملیات وعده صادق خبر داد و پدافند هوایی ایران نیز فعال شدن در چند نقطه را تایید کرد. در ادامه این رویدادها، حریم هوایی ایران، عراق و اسرائیل بسته شد.

وزیر خارجه آمریکا مصمم به جلوگیری از تشدید تنش

وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد: مصمم به جلوگیری تشدید تنش اسرائیل و ایران هستیم.

ارتش اردن: به هیچ جنگنده‌ای اجازه عبور نداده‌ایم

ارتش اردن عبور هرگونه هواپیمای نظامی از آسمان این کشور را تکذیب کرد.

یک منبع در نیروهای مسلح اردن گفت: ارتش این کشور اجازه عبور هیچ هواپیمای نظامی از حریم هوایی این کشور توسط طرف‌های درگیر در منطقه را نداده است.

طبق گزارش روزنامه عمون، وی افزود: تشدید تنش‌های نظامی در ساعات گذشته را از نزدیک دنبال کردیم.

این منبع همچنین تاکید کرد: نیروی هوایی اردن به صورت جدی اوضاع را زیر نظر داشت و آماده حفاظت از میهن است.

وی خواستار اخذ اطلاعات از منابع رسمی و عدم اعتماد به شایعات غیر واقعی شد.

 

اعلام اسامی دو شهید ارتش

ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد سرگرد جهان‌دیده و استوار شاهرخی‌فر در حمله اسرائیل به شهادت رسیدند.

بیانیه وزارت خارجه ایران درباره اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی

 وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران روز شنبه و در پی اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی، بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی علیه چند مرکز نظامی در ایران را به عنوان نقض آشکار حقوق بین‌الملل و منشور سازمان ملل متحد، به ویژه اصل منع تهدید یا توسل به زور علیه تمامیت سرزمینی و حاکمیت ملی کشورها، دانسته و به شدیدترین وجه محکوم می‌کند.

همان‌طور که بارها توسط مراجع صلاحیت‌دار جمهوری اسلامی ایران تاکید شده است، جمهوری اسلامی ایران با ابتنای بر حق ذاتی دفاع مشروع، که در ماده ۵۱ منشور ملل متحد نیز منعکس شده است، خود را محق و موظف به دفاع در برابر اعمال تجاوزکارانه خارجی می‌داند. 

جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر استفاده از همه توانمندی‌های مادی و معنوی ملت ایران برای دفاع از امنیت و منافع حیاتی خود و نیز با وقوف به وظایف خود در قبال صلح و امنیت منطقه ای، مسئولیت فردی و جمعی همه کشورهای منطقه برای حراست از صلح و ثبات منطقه را خاطرنشان می‌کند و از همه کشورهای صلح‌ دوست در منطقه و سایر کشورها که با درک شرایط خطیر موجود از اقدام تجاوزکارانه رژیم اشغالگر اسرائیل ابراز انزجار نموده و آن را محکوم کرده‌اند، قدردانی می‌کند.

بی‌تردید استمرار اشغالگری، اقدامات غیرقانونی و جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه، به ویژه نسل کشی مردم فلسطین و تجاوزگری علیه لبنان - که در سایه حمایت همه جانبه تسلیحاتی و سیاسی آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی تداوم یافته است- عامل اصلی تنش و ناامنی در منطقه است.

جمهوری اسلامی ایران با یادآوری مسئولیت تک‌تک دولت‌های عضو سازمان ملل متحد، دولت‌های عضو کنوانسیون پیشگیری و مجازات جنایت نسل‌کشی و دولت ‌های عضو 'کنوانسیون‌های چهارگانه ژنو ۱۹۴۹، برای اقدام عاجل و جمعی در برابر نقض‌های فاحش حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد، کنوانسیون منع نسل کشی و حقوق بشردوستانه بین‌المللی که همزمان به مثابه نقض جدی صلح و امنیت بین‌المللی به شمار می‌آیند، بر ضرورت تحرک فوری و عاجل جامعه جهانی برای توقف نسل‌کشی، جنگ و تجاوز علیه غزه و لبنان و مهار جنگ‌ افروزی رژیم صهیونیستی تاکید می‌نماید.

اعتراض رئیس اپوزیسیون رژیم صهیونیستی به حمله ناموفق به ایران

«یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی در پلتفرم «ایکس» نوشت: تصمیم برای حمله نکردن به اهداف استراتژیک و اقتصادی در ایران اشتباه بود.

طبق گزارش شبکه اسکای نیوز عربی،  لاپید مدعی شد: ما می‌توانستیم چنین کاری را انجام دهیم و باید بهای سنگینی از ایران می‌گرفتیم.

 

در اطلاعیه ای اعلام شد؛
شهادت دو تن از رزمندگان ارتش در حملات شب گذشته

ارتش جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از شهادت دو تن از رزمندگان خود در حملات شب گذشته خبر داد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ
مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلاً

ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای دفاع از حریم امنیت ایران زمین و جلوگیری از آسیب به ملت و منافع ایران دو تن از رزمندگان خود را در شب گذشته حین مقابله با پرتابه‌های رژیم جنایتکار صهیونیستی فدا نمود.

پروازها برقرار شد

وضعیت در فرودگاه‌های امام خمینی (ره) و مهرآباد تهران نیز عادی است و اتفاقی در این فرودگاه‌ها رخ نداده است.

سفارت روسیه در تهران: به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهیم

سفارت روسیه در تهران اعلام کرد: طبق بیانیه‌های ایران، اسرائیل اهدافی را در استان‌های تهران، ایلام و خوزستان هدف قرار داد و پدافند هوایی ایران هم فعل بود. در حال حاضر، اوضاع در پایتخت و دیگر شهرهای بزرگ ایران آرام است. سفارت روسیه و سایر نهادهای روسیه به فعالیت عادی خود ادامه می‌دهند. گزارش‌هایی از آسیب‌دیدن شهروندان این کشور وجود ندارد.

تکذیب حمله اسرائیل به پالایشگاه تهران

شاکر خفایی، سخنگوی پالایشگاه تهران، شنبه ۵ آبان خبر هدف قرار گرفتن این پالایشگاه در حمله ارتش اسرائیل را تکذیب کرد.

خفایی اعلام کرد: «هیچ‌گونه‌ حمله‌ای به تأسیسات این پالایشگاه نشده است و تولید در این واحد پالایشی کشور طبق روال عادی ادامه دارد.»

شاکر خفایی از "آمادگی کامل پدافند غیرعامل" این پالایشگاه برای حوادث و حملات احتمالی خبر داد.

سخنگوی دولت: نیروی پدافند هوایی کشورمان غرور ملی ایرانیان را احیا کرد

«فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت در گفت‌وگویی در واکنش به هجوم رژیم صهیونیستی به نقاطی از مراکز نظامی و واکنش مقتدرانه نیروی پدافند هوایی کشورمان، گفت: مردم ایران از توان دفاعی کشور احساس غرور می‌کنند و نسبت به آن اطمینان دارند.

سخنگوی دولت با اشاره به تصاویر جعلی منتشر شده در برخی رسانه‌های خاص، تاکید کرد: همانطور که بیانیه‌های رسمی پدافند هوایی کشور نشان می‌دهد، تنها خسارات محدودی وارد شده و لازم است مردم عزیز ضمن حفظ آرامش از دل دادن به شایعات دوری کنند و اخبار را تنها از رسانه‌های رسمی و بیانیه‌های نیروی پدافند دنبال کنند.

وی با تاکید بر اینکه ایران کشور قدرتمند و مقتدری است و با شیطنت‌های این‌چنین دچار مساله نخواهد شد، اظهار داشت: هم‌اکنون کشور در وضعیت عادی قرار دارد و حتی پروازها از ساعت ۹ صبح به روال عادی خود بازگشته است.

مهاجرانی ضمن تقدیر از اقتدار و هوشیاری نیروی پدافند هوایی کشورمان، افزود: باید به قدرت و اقتدار جوانان این مرز و بوم آفرین گفت که با اقدامات خود غرور ملی ایرانیان را احیا کردند.

عربستان تجاوزگری رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

عربستان سعودی ضمن محکومیت حمله نظامی رژیم صهیونیستی علیه ایران، این اقدام را نقض حاکمیت ایران و مغایر با قوانین و عرف بین‌المللی دانست. ریاض بر موضع ثابت خود در لزوم پایان دادن به تنش‌های منطقه‌ای و جلوگیری از گسترش درگیری‌ها تأکید کرد و اعلام داشت این تنش‌ها امنیت و ثبات کشورهای منطقه و ملت‌ها را تهدید می‌کند.

کاخ سفید: واکنش اسرائیل به ایران، با خواسته های رئیس جمهور امریکا مطابقت داشت

کاخ سفید اعلام کرد واکنش اسرائیل به ایران، با خواسته های رئیس جمهور امریکا مطابقت داشت.

 

گزارش اولیه شبکه خبر از انفجارها

 شبکه خبر گزارش کوتاهی از شنیدن شدن صداهای انفجار پخش کرد. از اینجا ببینید

منابع امنیتی: پدافند هوایی ایران فعال شد!

 شبکه خبر به نقل از منابع امنیتی اعلام کرد صداهای شنیده شده را به علت فعال شدن پدافند هوایی خواند و از پیگیری برای جزئیات بیشتر خبر داد. این گزارش ساعت 3 بامداد شبکه خبر را در تابناک می‌بینید. از اینجا ببینید

مقام آمریکایی: در جریان انفجارهای ایران هستیم

یک مقام نظامی بلندپایه آمریکایی که خواست نامش فاش نشود به شبکه الجزیره قطر گفت: ما از گزارش‌ها درخصوص شنیده شدن انفجار در ایران مطلع هستیم و با دقت شرایط را زیر نظر داریم. وی به جزئیات بیشتری اشاره نکرده است.

فاکس نیوز نیز به نقل از یک مقام مسؤول گزارش داد: اسرائیل کاخ سفید را در جریان نقشه‌های خود پیش از حملات به ایران قرار داده بود.

همچنین به گزارش شبکه الجزیره، «دنیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی گفت: در واکنش به حملات مستمر ایران به اسرائیل در ماه‌های گذشته، به اهداف نظامی در ایران حمله کردیم.

شنیده شدن چند صدای مهیب در تهران و کرج

منابع عبری: ناامید شدیم!

بازتاب شوخی ایرانی‌ها با حمله ادعایی اسرائیل در یک کانال صهیونیست؛ منابع عبری حمله ارتش را ناامید کننده توصیف کردند! شبکه ۱۳عبری هم این حمله را ناامیدکننده‌ عنوان کرد! رسانه‌های اسراییلی همچنین نوشتند مردم تهران در خواب هستند و حمله را احساس نکردند و ما بیدار هستیم.معلوم نیست ما حمله کرده ایم یا آنها؟ چرا نخست وزیر زیر زمین است؟

اهداف حمله چه اماکنی بودند؟

بررسی ها و پیگیری‌‌های اولیۀ خبرنگاران فارس نشان می‌دهد چند پایگاه نظامی در غرب و جنوب غرب تهران هدف حملۀ رژیم صهیونیستی بوده است. همچنین برخی صداها هم مربوط به شلیک پدافند هوایی بوده است. 

منابع امدادی: هیچ حادثه ای در تهران گزارش نشده

همچنین منابع امدادی تهران نیز اعلم کردند هیچ حادثه‌ای در پایتخت و اطراف آن که نیاز به امداد رسانی داشته باشد تا ساعت 3 و 22 دقیق بامداد شنبه اعلام نشده است.


بیانیه رسمی سخنگوی ارتش اسرائیل درباره حمله به ایران

دنیل هاگاری سخنگوی ارتش اسرائیل با خواندن یک اطلاعیه از حمله به ایران در واکنش به عملیات وعده صادق خبر داد. با زیرنویس اختصاصی تابناک می‌بینید. از اینجا ببینید

المیادین: پدافند هوایی با اسراییل مقابله کرد

خبرنگار المیادین در تهران نیز نوشت: تلاش‌هایی از سوی اسرائیل برای هدف قرار دادن ۳ پایگاه در استان تهران صورت گرفته، اما پدافند هوایی ایران با آنها مقابله کرده است.

 

تصاویر وضعیت پالایشگاه تهران پس از صداهای انفجار

تصاویری از پالایشگاه تهران پس از صداهای انفجار منتشر شده که نشان می‌دهد وضعیت این پالایشگاه عادی است. این تصاویر را از اینجا ببینید. 

ضربه ای به مراکز نظامی وارد نشده
 
خبرگزاری تسنیم در این خصوص نوشت: ضربه‌ای به مراکز نظامی سپاه در غرب یا جنوب غرب تهران تا این لحظه اتفاق نیفتاده است. صداهای شنیده شده مربوط به درگیر شدن پدافند هوایی ارتش در ۳ نقطه اطراف تهران با اقدام نظامی اسرائیلی بوده است
  


ویدیوی چهره مضطرب نتانیاهو و ژنرال‌های اسرائیل در اتاق جنگ اسرائیل

تصاویری از اتاق جنگ و اتاق عملیات ارتش رژیم اسرائیل توسط منابع صهیونیستی همزمان با اعلام حمله به ایران منتشر شده که نشان می‌دهد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم اسرائیل، یوآو گالانت وزیر دفاع رژیم صهیونیستی و فرماندهان صهیونیست با اضطراب در حال دنبال کردن روند ماجراجویی‌های خطرناک خود هستند. از اینجا ببینید

 

فعال شدن پدافند هوایی تهران در سه نقطه 

برابر اعلام مسئول روابط عمومی پدافند هوایی استان تهران، صدای شنیده شده در اطراف تهران مربوط به واکنش پدافند هوایی استان در سه نقطه در خارج از تهران بوده است. ابعاد موضوع در دست بررسی است

هم‌اکنون در شرق تهران فعالیت پدافندی گزارش شده است. منابع خبری تابناک از سه انفجار در آسمان در سمت شرق تهران حکایت دارد که نشان از عملکرد موفق پدافندی دارد.

حریم هوایی، ایران، عراق، سوریه و اسرائیل بسته شد

حریم هوایی ایران تا اطلاع ثانوی بسته شد و کلیه پروازها لغو شد. علاوه بر این، حریم هوایی عراق و سوریه نیز «تا اطلاع ثانوی» بسته شد. همچنین اسرائیل حریم هوایی خود را تا ساعت ۸:۳۰ صبح بسته است.

ویدیوهای فعالیت شدید پدافند هوایی در تهران

پدافند هوایی تهران دقایقی پیش به شدت فعال شد و اهدافی را در آسمان رهگیری و منهدم کرد. این لحظات را از سه زاویه از اینجا می‌بینید. 


تصاویر تازه درگیری پدافند هوایی تهران

تصاویر دیگر از عملکرد چند دقیقه پیش پدافند در تهران؛ تا این لحظه هیچ انفجار و آتش‌سوزی و… در تهران گزارش نشده است. این تصاویر را در تابناک از اینجا ببینید. 

 

ایران آماده پاسخ به تعرض اسرائیل است

تسنیم به نقل از منابع مطلع نوشت: همچنانکه از پیش اعلام شده ایران آماده پاسخ به تعرض رژیم اسرائیل است.  ایران حق خود برای پاسخگویی به هرگونه تعرض را محفوظ می‌داند و تردیدی نیست که رژیم اسرائیل در برابر هر اقدامی واکنش متناسب و دریافت خواهد کرد.


لحظه درگیری پدافند هوایی تهران از زاویه نزدیک

تصاویر تازه از زاویه نزدیک از درگیری پدافند هوایی تهران منتشر شده است. این تصاویر کوتاه را در اینجا ببینید. 

 

ویدیوی انهدام هفتاد هدف توسط پدافند هوایی تهران

ویدیوی تازه‌ای از فعال شدن پدافند هوایی منتشر شده که در آن رهگیری تعداد بسیار بالایی هدف توسط پدافند هوایی تهران مشخص است. اگر انفجار موشک‌های پدافندیی در هوا را مبنای برخورد به اهداف تلقی کرد، تعداد هدف‌های برخوردی بیش از هفتاد هدف بوده است. این ویدیو از عملکرد فوق العاده پدافند هوایی ایران را ببینید. 

 

اطلاعیه جدید پدافند هوایی کشور:
حمله به مراکز نظامی تهران، خوزستان و ایلام / رهگیری و مقابله موفق پدافند یکپارچه / آسیب‌های محدود به برخی نقاط

اطلاعیه قرارگاه پدافند هوایی کشور در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: به استحضار ملت شریف ایران می‌رساند، با وجود هشدارهای قبلی مسئولین جمهوری اسلامی به رژیم جنایتکار و غیرقانونی صهیونیستی مبنی بر پرهیز از هرگونه اقدام ماجراجویانه، این رژیم جعلی بامداد امروز در اقدامی تنش‌زا، نقاطی از مراکز نظامی در استان‌های تهران، خوزستان و ایلام را مورد هجوم قرار داده که ضمن رهگیری و مقابله موفق توسط سامانه یکپارچه پدافند هوایی کشور با این اقدام تجاوزکارانه، آسیب‌های محدودی به برخی از نقاط وارد شده که ابعاد این حادثه در دست بررسی است. در این راستا ضمن دعوت از مردم به حفظ همبستگی و آرامش درخواست می‌شود اخبار مربوط به این حوادث را از طریق رسانه ملی دنبال نمایند و به شایعات رسانه‌های دشمن توجه ننمایند. از اینجا ببینید.

 

لحظات درگیری پدافند هوایی خوزستان با موشک‌های رژیم اسرائیل

تصاویری از درگیری پدافند هوایی در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود در اندیمشک ثبت شده و از درگیری پدافند هوایی با موشک‌هایی در آسمان حکایت دارد. این تصاویر که با اطلاعیه پدافند هوایی درباره حمله رژیم صهیونیستی به تهران، خوزستان و ایلام تطابق دارد را از اینجا ببینید.

اطلاعیه مهم گرداب در خصوص ارسال تصاویر و اخبار برای رسانه های معاند

به اطلاع شهروندان می‌رساند هرگونه ارسال تصویر یا خبر برای رسانه های معاند و مرتبط با رژیم صهیونیستی جرم تلقی شده و مطابق ماده ۶ و ۸ قانون مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت و همچنین ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی که مقرر می نماید "هر فرد یا گروهی با دول خارجی متخاصم به هر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، درصورتی‌که محارب شناخته نشود، به یک تا ۱۰ سال حبس محکوم می‌گردد" با مجرمین برخورد قطعی خواهد شد.

تصاویر راداری؛ آسمان بسته ایران، عراق و سوریه و پرواز سوخت‌رسان آمریکا

تصاویر رادارها نشان می‌دهد اکنون آسمان ایران، عراق و سوریه بسته است و حریم هوایی در این منطقه به کل خالی از هواگرد است. همچنین تصاویر نشان می‌دهد هواپیمای سوخت رسان Boeing KC-135T Stratotanker از پایگاه آمریکا در قطر بلند شده و تا آسمان عراق یک رفت و برگشت داشته که احتمالاً برای سوخت رسانی به جنگنده‌های رژیم اسرائیل بوده که از آسمان عراق برای حمله به مواضع ایران استفاده کرده‌اند. این تصاویر نشان می‌دهد آمریکا برخلاف ادعایش در رویارویی ایران و اسرائیل درگیری مستقیم داشته است. این تصاویر را در تابناک می‌بینید. از اینجا ببینید

 

روسیه به ایران اطلاع داده بود

اسکای نیوز عربی گزارش داد، روسیه ساعاتی قبل از شروع حمله اسرائیل، اطلاعاتی را به ایران ارائه کرد.

آکسیوس: اسرائیل به ایران پیام داده بود

رسانه صهیونیستی آکسیوس مدعی شد، اسرائیل روز جمعه از طریق یکی از کشورهای منطقه پیامی به ایران فرستاد و نسبت به حمله پیش رو هشدار داد و از ایران خواست پاسخی ندهد.

مقام بلندپایه آمریکایی: حمله اسرائیل به ایران پایان یافته / ایران پاسخی ندهد!

یک مقام بلند پایه اسرائیل گفته است: پاسخ اسرائیل به ایران به پایان رسیده است.

این مقام خواستار خویشتنداری ایران شده و گفته است: از تهران می‌خواهیم پاسخی ندهد یا اقدام تشدید آمیز نکند. این باید پایان تبادل حملات مستقیم بین اسرائیل و ایران باشد.

مقام آمریکایی در عین حال تاکید کرد که آمریکا کاملا برای دفاع از اسرائیل آماده‌ است.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲۹
در انتظار بررسی: ۳۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
انفجار گلوله ها و موشک‌های پدافندی در هوا به معنی برخورد به اهداف نیست. این گلوله ها و نیز موشک ها خاصیت خودانفجاری دارند تا ضمن رهگیری یا سد کردن احتمالی راه هدف، موجب برگشت و آسیب در سطح زمین نشوند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
غفلت و غرور آفت جنگ است
غرور باعث می شود فرصت ها از دست برود
اگر اسرائیل دچار غرور نشده بود چنین وضعیتی پیدا نمی کردند که نتنیاهو از ترس عواقب حمله به ایران به زیر زمین و پناهگاه برود
فراموش نکنیم در موضع برتر نباید دچار غرور شد و بهترین زمان برای کاهش تنش و برگرداندن کشور به مسیر عادی است
آری حمله اسرائیل ضعیف بود اما ما نمی دانیم و ممکن است این یک ترفند جنگی باشد و فکر می کنید خودشان نمی فهمند حمله ضعیف و توخالی بود؟
از کجا معلوم شاید آنها ابتدا می خواهند پدافند ایران را تست کنند و درست است که پدافند ایران خوب عمل کرد اما به نظر شما با این رادارهای پیشرفته آیا موقعیت پدافندها شناسایی نشد؟ تا در دفعات بعد بتوانند بهتر حمله کنند؟ البته همه اینها حدس و گمان است و ممکن است در واقعیت مصداق نداشته باشد اما همه چیز را باید در نظر گرفت.

شاید باید استراتژی جابجایی و محافظت بیشتر سیستم های دفاعی را اجرا کرد که اگر احتمالا نقشه ای در سر دارند خنثی شود.ممکن است آنها واقعا ناخواسته ضعیف عمل کردند و توانشان بیش از این نباشد اما به هر حال احتیاط شرط عقل است و باید جوانب کار را سنجید...
خلیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
موشک جواب موشک، ،ایران هم دوباره ،جواب میده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
باید کابینه نتانیاهو جنایتکار را به هلاکت برسانید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
همیشه آمریکا و حامیان اسرائیل از ایران می خواهند واکنشی نشان ندهد اما علنا اعلام می کنند که اسرائیل حق حمله به ایران را داره و حتی مشخص می کنند که به کدام مراکز ما حمله کند
S
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
الان نوبت اسرائیله منتظر جواب ما باشه?البته ما اصلاً نگران جواب اسرائیل نبودیم چون ما ایرانیان از هیچ ظالمی ترسی نداریم، تاریخ ایران پر از جنگ های طولانی هست که مردم با ایمان و اراده در آن سرافراز شدن، مردم ایران مثله مردم هیچ کشوری نیستن، ایران و ایرانی همواره نمادی از مقاومت و صبر هستند.
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
ظاهرا پینگ پنگ تمام شد
ناشناس
|
Canada
|
۱۸:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
اردن چطور انکار میکنه؟!
خود اردنی ها از پرواز جنگنده های اسراییلی در اسمان اردن فیلم گرفتند
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟