سوتی فردوسی پور درباره مادر میهمان برنامه اش

عادل فردوسی پور که سوتی های زیادی در طول اجرایش از خود برجای گذاشته است اینبار با سوتی بسیار عجیب و باورنکردنی درباره مادر میهمان برنامه اش در فضای مجازی سوژه شد.
کد خبر: ۱۲۶۷۹۱۳
|
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ 26 October 2024
|
3069 بازدید

سوتی فردوسی پور درباره مادر میهمان برنامه اش

مهدی هاشمی نسب مشهورترین یاغی تاریخ فوتبال ایران مهمان برنامه 360 عادل فردوسی پور شد و در این برنامه به بیان روایتی تکان دهنده از کتک خوردن مادرش به خاطر رفتن به استقلال، اختلاف با علی پروین، جدایی از جواد نکونام و استقلال و... صحبت کرد.

گرچه برنامه 360 با حضور مهدی هاشمی نسب و صحبت های ناراحت کننده و همراه با بغضش حالتی احساسی به خود گرفته بود اما آخر برنامه سوتی منشوری فردوسی پور لبخند به لب هاشمی نسب و بینندگان 360 آورد.

سوتی عادل فردوسی پور در مقابل هاشمی نصب چی بود؟

عادل فردوسی پور مجری مشهور برنامه نود هنگام خداحافظی با مهدی هاشمی نسب در برنامه 360 به او گفت پدر و مادر را از طرف من ببوس، هاشمی نسب متوجه سوتی عادل فردوسی پور شد و عنوان کرد که مادرم رو که نمی تونم ببوسم از طرف شما!

حرف هاشمی نسب لبخند به لب عادل آورد و او را متوجه حرفش کرد و بلافاصله عادل با خنده حرفش را اصلاح کرد و گفت اشکالی نداره از طرف خودت ببوس!

مهدی هاشمی نسب بازیکن اسبق فوتبال ایران در 9 بهمن 1352 در آبادان به دنیا آمد. پدرش بازنشسته شهرداری بوده و مادرش خانه دار است و یک خواهر بزرگتر و سه برادر کوچکتر از خود بنام مجتبی، مجید و محمد دارد. از ازدواج ایشان اطلاعات درستی در دسترس نیست.
او تنها مدافعی است که در دو تیم استقلال و پرسپولیس حضور داشته و در شهرآورد تهران 4 گل برای پرسپولیس و 1 گل برای استقلال وارد دروازه کرده است. هاشمی نسب سابقه 28 بازی در تیم ملی و 3 گل زده هم دارد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات