حرفه ای ترین واکنش به موشک پرانی اسرائیل می رسد به این چهره

موشک پرانی شب گذشته اسرائیل به سمت ایران، از همان لحظه آغاز با انعکاس در رسانه‌ها مواجه شد و هر یک به نحوی به ماجرا پرداختند.
کد خبر: ۱۲۶۷۹۷۱
|
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳ 26 October 2024
|
5209 بازدید
|
۱

حرفه ای ترین واکنش به موشک پرانی اسرائیل می رسد به این چهره

ماجرای موشک پرانی صهیونیست‌ها به ایران، فارغ از هر بعد و سطحی، از زاویه شیوه پرداختن به آن قابل تامل است. مخصوصا آنجایی که تلاش شد تا واقعیتی به نام عادی بودن شرایط را در کشور و از طریق رسانه نشان انعکاس دهیم.
به گزارش خبرنگار فرهنگی تابناک، واقعیت این است که شرایط کشور، التهاب چندانی از موشک پرانی‌ها به خود ندید. عمده اظهارنظره و پی گیری‌ها نیز ا پیرامون چگونگی اتفاق و مناطق هدف این اقدام بوده است.
اما در این میان رسانه‌ها در انعکاس همین واقعیتی که جریان دارد، چندان عملکرد مبتکرانه‌ای نداشته اند. بعضی از رسانه‌ها آن قدر روی عادی بودن شرایط تاکید دارند، که آدم شک می‌کرد نکند اوضاع خیلی پیچیده است که این رسانه ها، مدام عادی بودن شرایط را القا می‌کنند. 
در این میان واکنش سید جواد هاشمی، بازیگر شناخته شده کشورمان، این خاصیت را دارد که به عنوان الگوی نسبی کار مبتکرانه و درست در این شرایط ارائه شود.
سید جواد هاشمی درصفحه مجازی خود عکسی از خود و نوه اش را منتشر کرده و بی آن که اهمیت چندانی به رخداد حمله اسرائیل بدهد، از این که جشن تولد خوبی را پشت سر گذاشته اند، ابراز خوشحالی می‌کند. در واقع او به دو خبر اشاره کرده که از بین آنها، تولد نوه اش، بسیار مهم‌تر از رخداد اول بوده است. تلاش در برجسته کردن خبر و موضوعی غیر از موضوع غالب، به نحوی که  شرایط عادی یک خانواده در شبی که تصور می شد همه چیز  خیلی غیر عادی باشد، به تصویر می کشد؛ آن هم بدون تاکید مدام روی عادی بودن شرایط.
او. نوشته است: نمیدونم این خبرگزاری‌های خارجی و داخلی چی می‌گن، اما دیشب تولد یک سالگی نوه ام سید یاسین جان بود. کلی خندیدیم و کیف کردیم.
حرفه ای ترین واکنش به موشک پرانی اسرائیل می رسد به این چهره
اقدام سید جواد هاشمی، شاید با فضای رسمی رسانه‌ای فرق داشته باشد، اما مساله این است که این قدر تاکید بیش از حد رسانه‌ها روی عادی بودن شرایط، در حالی که واقعا شرایط عادی است هم، به ایجاد ابهام و سئوال دامن می‌زند و ناخواسته، ذهن مخاطب را هر چه بیشتر درگیر ماجرایی می‌کند که ضرورتی برایش نیست یا حداقل فعلا ضرورتی ندارد.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۵
من با اینکه تا صبح پای نت بودم همین الان ظهر خبرو شنیدم
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟