مادر دختری متفاوت نفس بازغی و مستانه مهاجر

نفس بازغی دختر مستانه مهاجر و پژمان بازغی به دلیل شهرت پدر و مادرش محبوبیت زیادی در بین مردم دارد، این خانواده عکس های متفاوت زیادی منتشر می کنند که این عکس باعث حواشی زیادی برای آنها شد.
کد خبر: ۱۲۶۷۹۸۸
|
۰۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳ 26 October 2024
|
556 بازدید

مادر دختری متفاوت نفس بازغی و مستانه مهاجر

اولین دوره ی مستر کلاس "شکوه سینما" با مدیریت مستانه مهاجر برگزار شد، در این رویداد هنرمندان فراوانی چون نوید محمدزاده و فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، الناز شاکردوست، پارسا پیروزفر و... حضور داشتند و سوژه عکاسان شدند.

به جز لاغری سحر دولتشاهی، استایل متفاوت نوید محمدزاده و فرشته حسینی، زیبایی خیره کننده الناز شاکردوست عکس های متفاوتی از نفس بازغی و مادرش مستانه مهاجر در فضای مجازی وایرال و پربازدید شده است.

مستانه مهاجر کارگردان و تدوینگر مشهور در مستر کلاس شکوه سینما همراه دخترش نفس بازیگر نوجوان مقابل دوربین عکاسان حاضر شد و از این دو هنرمند قاب های متفاوت و زیبای مادر و دختری ثبت شد. ژست های متفاوت این مادر و دختر سینمای ایران در پربازدید شدن تصاویرشان در شبکه های اجتماعی بی تاثیر نبود.
مستر کلاس شکوه سینما رویدادی است که مستانه مهاجر برگزار می کند و به علاقه‌مندان سینما این فرصت را می‌دهد تا از تجربیات و دانش اساتید و کارگردانان برجسته سینما بهره‌مند شوند. سینماگران با تجربه در این رویداد تجربیات خود را در زمینه‌های مختلف سینما، از جمله فیلمنامه‌نویسی، کارگردانی، بازیگری و… با شرکت‌کنندگان به اشتراک می‌گذارند.

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # یحیی السنوار # قیمت طلا # استقلال # پرسپولیس # خلیج فارس # آرین طباطبایی
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟