انتقاد نماینده تبریز از پزشکیان

من نمی‌گویم از حزب‌اللهی‌ها بگذاریم اما مگر در جمع خودتان زندان ندیده ندارید؟ از آقای پزشکیان استدعا دارم که از وفاقی که شعار آن را دادند صیانت کنند و ما از آن پشتیبانی خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۲۶۸۱۶۴
|
۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ 27 October 2024
|
2751 بازدید
|
۲

یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که «از رئیس جمهوری تقاضا دارم به شعار و آرمانی که مطرح کردن عنایت داشته باشند و از آن صیانت کنند» مدعی شد:  در برخی از وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها گویا تعهد دارند تا کسانی که سوء سابقه دارند را بگمارند؛ من نمی‌گویم از حزب‌اللهی‌ها بگذاریم اما مگر در جمع خودتان زندان ندیده ندارید؟ از آقای پزشکیان استدعا دارم که از وفاقی که شعار آن را دادند صیانت کنند و ما از آن پشتیبانی خواهیم کرد. 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، روح الله متفکر آزاد نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه روز یکشنبه ۶ آبان ۱۴۰۳ صحن مجلس در نطق میان دستور خود با بیان اینکه «نطق خود را به غزه مظلوم و لبنان سرافراز و سنوارها، سیدحسن نصرالله‌ها، سید هاشم صفی‌الدین‌ها، شهید نیل‌فروشان‌ها و قاسم سلیمانی‌ها و هنیه‌ها و همچنین شش شهید ارتش و هزاران شهید نیروهای مسلح و ۱۰ شهید فراجا تقدیم می‌کنم»، تاکید کرد: ان‌شاءالله فروپاشی رژیم جعلی را به چشم خواهیم دید و به احترام خون قریب ۵۰ هزار شهید حزب‌الله در یک سال گذشته.

وی همچنین در تذکری تاکید کرد: بازنشستگان محترم موضوعی دارند که دولت محترم باید به آن توجه کند؛ ما نمی‌توانیم تعهدات دولت‌ها و مجالس را منقطع کنیم و آنها را غیر قابل انتقال به دوره‌های بعدی کنیم؛ وقتی که قانون متنااب سازی بازنشستگان تصویب شد منابع آن نیز تعیین شد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «سرمایه اجتماعی کشور برای حکمرانی دولت لازم است»، ادامه داد: ما به بازنشسته‌ای که نمی‌توانند زندگی خود را اداره کند چه بگوییم؟ از مجلس تشکر می‌کنم که آیین نامه دولت را لغو کرد چرا که این آیین نامه کسوراتی داشت؛ بر همین اساس از دولت تدوین آیین‌نامه اجرایی این قانون را مطالبه می‌کنم. همچنین ساماندهی کارکنان دولت مدت‌هاست در مجلس قبل و این مجلس مورد تاکید است و همین سرمایه اجتماعی ایجاب می‌کند که ما بتوانیم کارکنان دولت، نیروهای پیمانکاری و شرکتی‌ها را از ظلمی که شبانه روز به آنها می‌شود نجات دهیم؛ ما می‌دانیم وضعیت بودجه چگونه است اما معمولاً راهکارهای تحقق آن را دیده‌ایم.

متفکر آزاد در ادامه با بیان این‌که «از رئیس جمهوری تقاضا دارم به شعار و آرمانی که مطرح کردن عنایت داشته باشند و از آن صیانت کنند» مدعی شد:  در برخی از وزارتخانه‌ها و استانداری‌ها گویا تعهد دارند تا کسانی که سوء سابقه دارند را بگمارند؛ من نمی‌گویم از حزب‌اللهی‌ها بگذاریم اما مگر در جمع خودتان زندان ندیده ندارید؟ از آقای پزشکیان استدعا دارم که از وفاقی که شعار آن را دادند صیانت کنند و ما از آن پشتیبانی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه «از سازمان انرژی اتمی برای برنامه‌ریزی و اجرا جهت تولید ۲۰ هزار مگاوات برق هسته‌ای تشکر می‌کنم»، عنوان کرد: اگر این اتفاق بیفتد ما می‌توانیم گاز را برای سرمایه‌گذاری در صنایع پایین دستی نفت و گاز و در زنجیره ارزش استفاده کنیم.

این نماینده مجلس در پایان خواستار رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود از جمله نقش‌آفرینی دولت در تحرک و سرمایه‌گذاری و تامین برق پایدار شد.

 

اشتراک گذاری
تور پاییز ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
فرنام صنعت پاکسا
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
کاربر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
آقای متفکر آزاد
در مورد نحوه هیات علمی شدن در دانشگاه تبریز می توانی توضیح بدی
مسئولان مملکت الان 46 ساله فقط جابجا می شوند این دیگه جای ایراد نداره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۸/۰۶
جناب فعلا که سمت را دارند نه بر اساس شایستگی بلکه بر اساس قییله ای تقسیم می کنند مابقی هم را هم وزرا و دولت محترم اصرار دارند بدهند به جریان مخالفشون خداوکیلی دیه چه میخواین؟؟؟
برچسب منتخب
# جنگ ایران و اسرائیل # قیمت طلا # مهاجران افغان # یارانه # حمله اسرائیل به ایران # خودرو
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
با پاسخ ایران(وعده صادق 3) به حمله اسرائیل موافقید؟