چراغهای عمودی نمای عقب تورس جای خود را به چراغهای افقی و نازک دادهاند تا ظاهر چشم نواز و مهربانتری به خود بگیرند. داخل کابین سانگ یانگ اکتیون یک صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی برای نمایش اطلاعات و سرگرمی تعبیه شده و کلاستر هم دیجیتالی است.
زیر کاپوت کی جی ام اکتیون یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تعبیه شده که میتواند در شرایط ایده آل، ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۲۸۱ نیوتن متر گشتاور تولید کند. این شاسی بلند در هر ۱۰۰ کیلومتر پیمایش، ۸.۵ لیتر سوخت مصرف خواهد کرد و نیروی محرکه را از طریق یک جعبه دنده ۶ سرعته اتومات به چرخها انتقال میدهد.
احتمال میدهیم که در آیندهای نزدیک، کی جی موبیلیتی با یک پیشرانه قدرتمندتر از اکتیون رونمایی کند. این موتور احتمالا نمونه 204 اسب بخاری است که پیش از این زیر کاپوت تورس قرار گرفته بود. اولین بازار برای عرضه اکتیون جدید، بریتانیا خواهد بود و قیمت از 39 هزار دلار آغاز میشود. در صورتی که قیمتها در همین حدود بماند، اکتیون از رقبایی مثل اشکودا کودیاک و هوندا CR-V ارزان قیمتتر خواهد بود.