شرور موتورسوار در تعقيب پسران

مرد موتورسوار به طرفم آمد و با مهرباني گفت: حاضر است مرا تا خانه برساند. من هم با خوشحالي سوار شدم اما در بين راه ناگهان تغيير مسير داد و مرا به مكاني خلوت و تاريك كشاند و با تهديد چاقو نقشه شيطاني‌‌اش را اجرا كرد. بعد هم تهديدم كرد چنانچه موضوع را به پليس اطلاع دهم عكس و فيلم سياه را منتشر خواهد كرد.
کد خبر: ۱۳۱۰۸۰
|
۲۵ آبان ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۸ 16 November 2010
|
8285 بازدید
ایران: پسر شيطان‌صفت كه به اتهام آزار و اذيت پسران نوجوان در خلوتگاه شيطاني، تحت تعقيب بود نمي‌دانست پليس در مرز به كمينش نشسته است.

تلاش براي شناسايي و دستگيري پسر شرور از اواخر خرداد و با شكايت يكي از قربانيان به شعبه سوم دادياري دادسراي جنايي تهران آغاز شد. پسر 19 ساله كه بشدت وحشت‌زده و مضطرب بود به قاضي «خاكي» گفت: حدود ساعت 10 شب گذشته در خيابان ولي‌عصر بودم كه براي رفتن به خانه يك دستگاه موتوسيكلت كرايه كردم اما راننده جوان در بين راه از من اجازه خواست تا سر راه يك بسته امانتي را به شخصي برساند كه موافقت كردم. اما ناگهان هنگام حركت با سرعت تغيير مسير داد تا اين‌كه در محلي تاريك و خلوت توقف كرد. وقتي به او اعتراض كردم ناگهان كاردي بيرون كشيد و در حالي كه ديوانه‌وار فرياد مي‌زد گفت: من شيشه مصرف كرده‌ام و كنترلم دست خودم نيست و ...

در حالي كه قصد اجراي نقشه شومش را داشت از ترس پا به فرار گذاشتم پس از اين شكايت پرونده به دستور قاضي جنايي در اختيار كارآگاهان اداره شانزدهم پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

كارآگاهان در نخستين گام از تحقيقات، پس از چهره‌نگاري متهم و بررسي آلبوم مجرمان حرفه‌اي دريافتند پسر 25 از مجرمان سابقه‌دار است كه بارها به اتهام ارتكاب جرايمي از جمله سرقت لوازم داخل خودرو و آزار و اذيت، دستگير و زنداني شده است.

تجسس‌ها براي شناسايي و دستگيري پسر شرور ادامه داشت كه پسر 16 ساله‌اي با مراجعه به كارآگاهان اداره شانزدهم شكايت مشابه ديگري مطرح كرد.

وي گفت: «چند روز قبل براي ديدن دوستم از خيابان كريم خان سوار موتوسيكلت مسافربر شدم تا حوالي سيدخندان بروم. وقتي به محل مورد نظر رسيدم از دوستم خبري نبود. با اين‌كه چند دقيقه گذشته بود مرد موتورسوار به طرفم آمد و با مهرباني گفت: حاضر است مرا تا خانه برساند. من هم با خوشحالي سوار شدم اما در بين راه ناگهان تغيير مسير داد و مرا به مكاني خلوت و تاريك كشاند و با تهديد چاقو نقشه شيطاني‌‌اش را اجرا كرد. بعد هم تهديدم كرد چنانچه موضوع را به پليس اطلاع دهم عكس و فيلم سياه را منتشر خواهد كرد.

بنابراين مدتي از ترس تهديدهايش سكوت كردم اما بالاخره تصميم به شكايت گرفتم. كارآگاهان در ادامه تجسس‌ها، سرانجام ردپاي پسر تبهكار را در يكي از شهرهاي شمال غرب كشور يافته و در عملياتي ضربتي دستگيرش كردند.

سرهنگ عباسعلي محمديان – رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ – با اعلام اين خبر گفت: متهم در بازجويي‌ها به جرايم سياهش اعتراف كرده اما از آنجا كه احتمال ارتكاب جرايم بيشتر از سوي وي وجود دارد از افرادي كه قرباني خواسته‌هاي شيطاني متهم شده‌اند خواست با اطمينان از مخفي ماندن هويت‌شان، به اداره شانزدهم پليس آگاهي مراجعه و شكايت‌شان را مطرح كنند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
آخرین اخبار
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟