سرقت كادوهاي 70 ميليوني عروس و داماد در تالار

روز حادثه طبق نقشه من و ليلا – همسر موقت – به عنوان عكاس و فيلمبردار عروس و داماد را همراهي كرديم. وقتي به تالار رسيدم «ليلا» و دوستم«منصور» درفرصتي مناسب به جست‌وجو در تالار پرداخته و پس از پيدا كردن ساك طلا، جواهرات و پول‌هايي كه عروس و داماد كادو گرفته بودند، فرار كردند.
کد خبر: ۱۳۴۵۴۸
|
۱۵ آذر ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۴ 06 December 2010
|
5185 بازدید
ایران: مرد فيلمبردار و همسرش كه با همدستي دو ميهمان ناخوانده نقشه سرقت 70 ميليوني كادوهاي عروس و داماد را طراحي و اجرا كرده بودند، با رديابي‌هاي پليسي دستگير شدند.

چندي قبل عروس و دامادي پس از پايان مراسم عروسي و رفتن ميهمان‌ها، ناگهان در جريان سرقت همه كادوهاي عروسي‌شان قرار گرفته و پليس را باخبر كردند. پس از تشكيل پرونده، با دستور بازپرس «شاپور بيرانوند» از شعبه 15 دادسراي ناحيه 6 – خارك– رسيدگي به موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

مأموران در جريان تحقيقات تخصصي و پس از مظنون‌گيري‌ها سرانجام ردپاي مرد فيلمبردار و همسرش را در اين ماجرا يافته و به بازجويي از آنها پرداختند. وقتي مشخص شد مرد فيلمبردار مجوز رسمي نداشته و فقط از طريق درج آگهي فعاليت مي‌كرده بازجويي‌هاي فني، تخصصي ادامه يافت. آنها ابتدا منكر سرقت بودند اما بالاخره در تحقيقات ويژه پليسي لب به اعتراف گشودند.

مرد فيلمبردار گفت: روز حادثه طبق نقشه من و ليلا – همسر موقت – به عنوان عكاس و فيلمبردار عروس و داماد را همراهي كرديم. وقتي به تالار رسيدم «ليلا» و دوستم«منصور» درفرصتي مناسب به جست‌وجو در تالار پرداخته و پس از پيدا كردن ساك طلا، جواهرات و پول‌هايي كه عروس و داماد كادو گرفته بودند، فرار كردند.

در حال حاضر متهمان پرونده همچنان تحت بازجويي قرار دارند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟