دست شكسته مسئولان مهدكودك را به دادسرا كشيد

ديروز مدير مهدكودك پسرم تلفني تماس گرفت و گفت پسرم هنگام بازي از سرسره پائين افتاده و دست چپش صدمه ديده است.بنابراين با عجله خودم را به آنجا رسانده و پسرم را به بيمارستان منتقل كردم.پزشكان پس از معاينه‌هاي لازم اعلام كردند دست چپ فرزندم شكسته است.حالا هم از مسئولان مهدكودك به خاطر سهل‌انگاري در نگهداري از فرزندم شكايت دارم.
کد خبر: ۱۳۹۰۲۹
|
۰۸ دی ۱۳۸۹ - ۰۸:۵۹ 29 December 2010
|
3943 بازدید
ایران: مسئولان يك مهدكودك به خاطر مصدوميت شديد يك كودك هنگام بازي، به دادسرا احضار شدند.

دهم مهر امسال زن جواني به شعبه نهم دادياري دادسراي ناحيه 10 رفت و با تسليم شكايتي به قاضي گفت: ديروز مدير مهدكودك پسرم تلفني تماس گرفت و گفت پسرم هنگام بازي از سرسره پائين افتاده و دست چپش صدمه ديده است.بنابراين با عجله خودم را به آنجا رسانده و پسرم را به بيمارستان منتقل كردم.پزشكان پس از معاينه‌هاي لازم اعلام كردند دست چپ فرزندم شكسته است.حالا هم از مسئولان مهدكودك به خاطر سهل‌انگاري در نگهداري از فرزندم شكايت دارم.

قاضي پرونده پس از شنيدن اظهارات زن جوان، مسئولان مهدكودك را به دادسرا احضار كرد. يكي از آنها گفت: صبح روز حادثه محمد كه برخلاف شيب از سرسره بالا مي‌رفت ناگهان به پائين پرتاب شد و دستش آسيب ديد كه ما هم به شدت متأثريم.

بدين ترتيب قاضي پرونده كارشناسي را براي بررسي وضعيت ايمني وسايل بازي مهدكودك و رسيدگي به اين موضوع تعيين كرد تا پس از بررسي‌ها و تحقيقات لازم در اين باره تصميم گرفته شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟