نجات مادر و فرزند از ميان شعله‌هاي آتش

آتش‌نشانان روز پنجشنبه پس از دريافت گزارش آتش‌سوزي خود را به خانه‌اي در شرق تهران رساندند. در نخستين بررسي‌ها مشخص شد، كانون آتش‌سوزي اتاق خواب است و زن 23 ساله و نوزاد شش‌ماهه‌اش در ميان شعله‌هاي آتش گرفتار شده‌اند.
کد خبر: ۱۴۳۶۰۸
|
۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۹ 22 January 2011
|
3267 بازدید
آتش‌نشانان تهراني در عمليات‌هاي جداگانه، مادر و نوزاد را از ميان شعله‌هاي آتش و چهار عضو يك خانواده را از يك قدمي مرگ نجات داده‌اند.

در نخستين عمليات، آتش‌نشانان روز پنجشنبه پس از دريافت گزارش آتش‌سوزي خود را به خانه‌اي در شرق تهران رساندند. در نخستين بررسي‌ها مشخص شد، كانون آتش‌سوزي اتاق خواب است و زن 23 ساله و نوزاد شش‌ماهه‌اش در ميان شعله‌هاي آتش گرفتار شده‌اند.

امدادگران با تقسيم به دو گروه، مادر و نوزاد را نجات داده و شعله‌هاي آتش را خاموش كردند. يكي از همسايه‌ها نيز كه به پشت‌بام خانه پناه برده بود نيز نجات يافت.در دومين عمليات، صبح پنجشنبه امدادگران آتش‌نشاني جسد مردي را در وانت بارش يافتند كه در پي روشن كردن گاز پيك‌نيكي در اتاقك خودرو جان سپرده بود.

به گفته حبيب زهرايي – فرمانده نجاتگران – كارشناسان پس از بررسي حادثه دريافتند راننده 50 ساله وانت بار، شب قبل به ميدان ميوه و تره‌بار مركزي – در جنوب تهران – رسيده بود. او براي گرم كردن خود گاز پيك‌نيكي را روشن كرده است كه متأسفانه به علت گازگرفتگي و مسموميت شديد جان سپرده است.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟