جنايت نوجوان آمريکايي با هديه پدر

تحقيقات اوليه نشان مي دهد پدر مقتول تفنگ را به عنوان هديه به پسر 14 ساله اش داده بود اما نمي دانسته که تفنگ قاتل جانش خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۳۶۳۹
|
۰۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۶ 22 January 2011
|
3263 بازدید
خراسان: روزي که پدر آمريکايي براي پسر 14 ساله اش تفنگ مي خريد هرگز تصور نمي کرد وي قاتل حرفه اي شده و پدر و مادر بزرگ و خاله اش را به قتل برساند.

پسر 14 ساله در کاروليناي جنوبي به پليس زنگ زد و گفت مادر بزرگ و پدر و خاله اش را با تير کشته است.

به گزارش آسوشيتدپرس پليس منطقه اسپارتانبورگ گفت تماس تلفني مشکوکي از پسر بچه اي که خود را قاتل معرفي کرد دريافت کرده و بلافاصله به محل حادثه شتافتند.

بر اين اساس حادثه در خانه اي در خيابان ايروين جنوبي نيمه هاي شب رخ داده بود که بلافاصله پليس در محل حاضر شد. توني فيشر مدير امور عمومي شهر در کنفرانس خبري گفت پسر بچه با پليس تماس گرفته و گفته که 3 نفر از اعضاي خانواده اش را به قتل رسانده است.

به گفته وي پسر بچه هم چنين پشت تلفن به پليس گفته منتظر آن ها مي ماند و وقتي پليس به خانه آن ها مي رسد پسر بچه اي را مي بينند که در خانه را باز کرده و در حالي که دست هايش را روي سرش گذاشته، خود را تسليم پليس کرد.به گفته فيشر، با تحقيق آن ها متوجه مي شوند پسر بچه با تفنگي که پدر فوت شده اش به وي داده اين جنايت را مرتکب شده است.

پليس در خانه اجساد جو رابرت لنگفورد 44 ساله و ويرجينيا گاستون 83 ساله را مي يابد. رابرت 44 ساله پدر قاتل و جوليا مادر بزرگ وي بودند که با تفنگ کشته شدند.

به گفته پليس جسد نيمه جان راشل گاستون 80 ساله که خاله بزرگ قاتل نيز به شمار مي رود ، پيدا شده و بلافاصله در بيمارستان بستري مي شود که مطابق آخرين اخبار وضع وخيمي داشته و احتمال زنده ماندنش نيز کم است.

سخنگوي پليس از همکاري کامل پسر بچه قاتل هنگام ثبت وقايع ماموران خبر داد و گفت قاتل همکاري کاملي با ماموران داشته است.

جسد مادر بزرگ در سمت چپ اتاق پذيرايي روي تختي مانند تخت بيمارستان يافته شد که گلوله مستقيم به صورتش خورده بود. جسد نيمه جان خاله نيز در سمت راست اتاق پذيرايي در حالي که وي نيز روي تخت بيمارستاني دراز کشيده بود، پيدا شد.به وي نيز از جلو به صورتش شليک شده بود. جسد پدر مقتول نيز در حالي که گلوله به دهانش شليک شده بود در اتاق خواب عقبي خانه يافت شد.تفنگ کاليبر 22 نيز روي ميز اتاق پذيرايي پيدا شد.

تحقيقات اوليه نشان مي دهد پدر مقتول تفنگ را به عنوان هديه به پسر 14 ساله اش داده بود اما نمي دانسته که تفنگ قاتل جانش خواهد شد.

در دادگاه نوجوانان پسر 14 ساله به 2 قتل درجه يک و تلاش به قتل نافرجام متهم خواهد شد.فيشر از مقامات محلي گفت قبلا براي موارد کوچک پليس به اين خانه رفته بود اما قابل ملاحظه نبوده است و حالا آن ها از اين عمل پسر 14 ساله شوکه شده اند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟