نوجوانان بی‌‌سرپرست تحت سلطه رئیس باند وحشت

اين باند در غيرانساني‌ترين و شرورانه‌ترين اقدام خود با تامين هزينه روزانه مواد مخدر تعدادي از نوجوانان، آنان را در قاچاق و فروش مواد مخدر به‌کارگيري کرده و با حبس و شکنجه نوجوانان، رعب و وحشت را در محل ايجاد مي‌کردند.
کد خبر: ۱۴۴۴۱۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۶ 26 January 2011
|
3077 بازدید
وطن امروز: اعضای باند وحشت که همگی از نوجوانان و جوانان بدون سرپرست بودند در پاکدشت ردیابی و دستگیر شدند.

سرهنگ ضياءالدين زنده‌شو، رئیس پلیس پاکدشت درتشريح اين خبر گفت: در پي دريافت گزارش‌هاي مردمي مبني برانجام اقدامات شرورانه مردي در پاکدشت، بررسي موضوع در دستور کار ماموران پليس اطلاعات و امنيت‌عمومي قرار گرفت.

وي افزود: ماموران در بررسي‌ها و تحقيقات انجام شده دريافتند يکي از اراذل و اوباش سابقه‌دار با تشکيل باندي متشکل از نوجوانان و جوانان بدون سرپرست و با اجير کردن آنان اقدام به شرارت، مزاحمت و توزيع گسترده مواد مخدر مي‌کند.

سرهنگ زنده‌شو ادامه داد: اعضاي اين باند با استفاده از موتور براي مشتريان خود موادمخدر برده يا با پرسه‌زني و تردد در حوالي مدارس دخترانه و پسرانه با ايجاد مزاحمت، اقدام به فروش مواد مخدر نيز مي‌کردند.

فرمانده انتظامي پاکدشت تصريح کرد: اين باند در غيرانساني‌ترين و شرورانه‌ترين اقدام خود با تامين هزينه روزانه مواد مخدر تعدادي از نوجوانان، آنان را در قاچاق و فروش مواد مخدر به‌کارگيري کرده و با حبس و شکنجه نوجوانان، رعب و وحشت را در محل ايجاد مي‌کردند.

وي اظهار کرد: ماموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي پس از انجام اقدامات اطلاعاتي و کنترل پاتوق‌هاي متهم، او را به همراه 2 نوچه‌اش دستگير و در بازرسي از پاتوق اين متهمان مقاديري موادمخدر آماده‌فروش و ادوات بسته‌بندي و استعمال مواد را کشف و ضبط و 2 دستگاه موتوسيکلت را نيز توقيف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان پاکدشت در خاتمه بيان داشت: پليس به هيچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و مزاحمان را نداده و با اين افراد به صورت جدي و قاطع برخورد خواهد کرد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟