معلم خصوصي شياد از كار درآمد

اين فرد در اين آگهي قول داده بود كه هر دانش‌آموزي هر چقدر ضعيف باشد را به سطح بالايي از دانش رياضي مي‌رساند و اين موضوع را تضمين مي‌كند.
کد خبر: ۱۴۴۸۶۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۹ 29 January 2011
|
6302 بازدید
تهران امروز: چند روز قبل خانم مسني به دادسراي الهيه آمد و با طرح شكايتي گفت: فرزندم در مقطع دبيرستان درس مي‌خواند و در درس رياضيات مشكل دارد. داشتم در ميان آگهي‌هاي روزنامه‌ها دنبال يك معلم خصوصي مي‌گشتم كه يكي از آنها توجهم را جلب كرد. شخصي كه اين آگهي را داده بود خود را يك دبير برجسته رياضيات معرفي و كلي سابقه براي خود تراشيده بود.

اين فرد در اين آگهي قول داده بود كه هر دانش‌آموزي هر چقدر ضعيف باشد را به سطح بالايي از دانش رياضي مي‌رساند و اين موضوع را تضمين مي‌كند. من كه به تماس با آگهي دهنده ترغيب شده بودم با اين شماره تماس گرفته و از آن سوي خط تلفن صداي فردي خوش صحبت و مودب را شنيدم كه با دادن وعده‌هاي مختلف و پرسيدن چند سوال درباره فرزندم با من قراري براي آشنايي اول در ميدان تجريش گذاشت.

وقتي از او پرسيدم چرا به منزل ما نمي‌آيد سر خود رابسيار شلوغ دانست و گفت 100 هزار تومان پول با خودم بياورم تا جايي براي فرزندم رزرو كنم چرا كه ظرفيت دانش‌آموزپذيري‌اش در حال پر شدن است.

من هم به سرعت اين مقدار پول را برداشته وسر قرار كه روبه‌روي داروخانه ميدان قدس بود رفته و با خانمي حدودا 25ساله با ظاهري قابل اعتماد مواجه شدم. اين زن بعد از كلي صحبت درباره كار خود و گرفتن و دادن شماره تماس پول را از من گرفته و براي روز بعد قرار تدريس گذاشت. اما آقاي قاضي اگر شما ديگر اين زن را ديديد من هم او را ديدم.

اكنون يك هفته است كه هيچ خبري از اين خانم نيست و شماره تلفني هم كه داده جعلي است. گفتني است اين معلم خصوصي قلابي هم اكنون تحت تعقيب ماموران پليس قرار دارد.


اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟