قاتلي كه عاشق برگ درخت است

« وسواس عجيب اين مرد به برگ درختان بدون شك دليلي بر بيماري روحي او است. او همانند اكثر قاتلان زنجيره‌اي و ديوانه‌ها اختلال رواني دارد. قاتلان زنجيره‌اي از لحاظ علمي لزوما رواني نيستند. آنها از اختلالات رواني رنج مي‌برند اما مي‌دانند كاري كه انجام مي‌دهند نادرست است. بايد روي هافمن كار كرد تا معلوم شود علاقه او به درخت‌ها از كجا ناشي مي‌شود.»
کد خبر: ۱۴۷۸۳۰
|
۲۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۱ 13 February 2011
|
5668 بازدید
تهران امروز: اتاق نشيمن خانه اين قاتل پوشيده از برگ درختان است و در سرويس بهداشتي خانه‌اش هم بيش از 100 كيسه برگ ديده مي‌شود

مردي كه دو زن و يك پسر 11 ساله را در جريان يك دزدي به قتل رسانده و سپس يك دختر 13 ساله را ربوده و او را مورد سوء استفاده جنسي قرار داده، به گفته كارشناسان علاقه بسيار عجيب و غيرقابل توضيحي به برگ دارد.

كارشناسان با انتشار عكس‌هايي از خانه ماتيو هافمن وسواس خاص اين مرد 30 ساله به برگ‌ها را نشان داده‌اند. اين عكس‌ها نشان مي‌دهد اتاق نشيمن خانه هافمن پوشيده از برگ درختان است و در سرويس بهداشتي خانه‌اش هم بيش از 100 كيسه برگ ديده مي‌شود. به علاوه يك تخت كه از برگ درختان درست شده هم در خانه اين قاتل 30 ساله ديده مي‌شود.

به گفته ماموران پليس فريزر خانه هافمن مملو از لاشه سنجاب‌هاي يخ زده بوده. هافمن كه در 9 نوامبر 2010 قربانيانش را با ضربه چاقو به قتل رسانده به خاطر قتل سه نفر در شهر اوهايو به حبس ابد محكوم شده است. او جنازه قربانيانش را در تنه يك درخت مخفي كرده بود و براي اينكه مجازاتش كمتر شود در همان بازجويي‌هاي ابتدايي محل اختفاي اجساد را لو داد.

اولين كساني كه قدم به خانه عجيب هافمن گذاشتند دو افسر پليس بودند كه براي پيدا كردن جنازه سه قرباني به آنجا رفته بودند و در كمال تعجب با خانه‌اي مملو از برگ مواجه شدند.هافمن كه به قصد دزدي به خانه خانم تينا هرمان رفته بود علاوه بر قتل او، كودي مينارد پسر 11 ساله و استفاني اسپرنگ همسايه اين خانواده را به قتل رساند و جنازه‌هاي آنها را در تنه يك درخت مخفي كرد.

نيروهاي پليس پس از وارد شدن به خانه اين قاتل ابتدا تصور مي‌كردند جنازه قربانيان بايد در ميان انبوه برگ‌هاي اين خانه باشد.كريگ فيني يكي از كارآگاهان اين پرونده مي‌گويد:« با ديدن خانه عجيب هافمن فكر و خيال‌هاي عجيب در ذهن مان شكل گرفت. با خودم فكر مي‌كردم اجساد را بايد زير برگ‌ها مخفي كرده باشد. در اين جست و جو دختر 13 ساله خانم هرمان كه دست و پايش با طناب بسته شده بود پيدا شد. هافمن در بازپرسي‌هاي پليس مدعي شد براي اينكه خوابيدن روي برگ‌ها بسيار راحت است او تخت خوابش را با برگ ساخته است.

اين در حالي است كه روانشناس پزشكي قانوني مي‌گويد علاقه عجيب هافمن به برگ نشان دهنده بيماري رواني اين قاتل است.دكتر جيمز آلن مي‌گويد: «اين قاتل با هر آنچه به درخت مربوط است احساس راحتي مي‌كند و به همين دليل است كه او جنازه قربانيانش را در تنه درخت مخفي كرده.»

دكتر بريل از مركز روانشناختي نيويورك هم در اين باره اينگونه توضيح مي‌دهد:« وسواس عجيب اين مرد به برگ درختان بدون شك دليلي بر بيماري روحي او است. او همانند اكثر قاتلان زنجيره‌اي و ديوانه‌ها اختلال رواني دارد. قاتلان زنجيره‌اي از لحاظ علمي لزوما رواني نيستند. آنها از اختلالات رواني رنج مي‌برند اما مي‌دانند كاري كه انجام مي‌دهند نادرست است. بايد روي هافمن كار كرد تا معلوم شود علاقه او به درخت‌ها از كجا ناشي مي‌شود.»

اين در حالي است كه هافمن در بازجويي هايش گفته به هيچ وجه قصد نداشته اين تراژدي را رقم بزند و فقط مي‌خواسته اشياي قيمتي خانه خانم هرمان را به سرقت ببرد اما در پايان او دراين خانه حمام خون به‌راه انداخت و سپس دختر اين خانواده را ربود و در خانه خودش به او تجاوز كرد. اين مرد اكنون بايد بقيه عمرش را پشت ميله‌هاي زندان بگذراند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟