افشاي جنايت خانوادگي در ميهماني

«مدتي قبل باخبر شديم خواهرزاده‌ 25 ساله‌ام توسط شوهرم مورد آزار و اذيت قرار گرفته است. بنابراين خانواده خواهرم تصميم به انتقام گرفتند. من هم با آنها همدست شده و با طرح نقشه‌اي حيدر را به بهانه ميهماني به خانه خواهرم كشانده و در فرصتي مناسب شوهر خواهرم و پسرش، حيدر را با طناب خفه كردند.
کد خبر: ۱۴۸۵۵۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۲ 16 February 2011
|
6377 بازدید
ایران: چهار عضو يك خانواده كه در توطئه‌اي شوم سناريوي قتل خانوادگي را اجرا كرده بودند نيم ساعت بعد از جنايت دستگير شدند.

حدود ساعت 10 صبح پنجشنبه – 21 بهمن – مأموران كلانتري 153 شهرك وليعصر هنگام گشت در بزرگراه آزادگان به چهار زن و مرد مشكوك شدند كه موتوسيكلت سه چرخي را با خود مي‌كشيدند. مرد ميانسالي كه خود را صاحب موتور معرفي مي‌كرد به مأموران گفت: «همراه خانواده‌ام براي گردش به اينجا آمده بوديم كه موتورم خراب شد بنابراين مجبور شديم آن را هل بدهيم.»

با اين حال مأموران هنگام بازرسي موتور، با مشاهده مقداري طناب و چند كيسه گوني و پلاستيك به بررسي‌ها ادامه دادند، تا اين‌كه كمي دورتر جسد مردي را داخل كيسه گوني بزرگ پيدا كردند. با اعلام خبر كشف جسد به بازپرس شاهنگيان – قاضي ويژه قتل – دستور بازداشت هر چهار نفر را صادر كرد. مأموران در ادامه بررسي‌ها دريافتند جسد متعلق به مرد 45 ساله‌اي به نام «حيدر» بوده كه خفه شده است.

پس از افشاي جنايت همسر حيدر كه همراه خواهر، شوهر خواهر و پسرشان دستگير شده بود گفت: مدتي قبل باخبر شديم خواهرزاده‌ 25 ساله‌ام توسط شوهرم مورد آزار و اذيت قرار گرفته است. بنابراين خانواده خواهرم تصميم به انتقام گرفتند. من هم با آنها همدست شده و با طرح نقشه‌اي حيدر را به بهانه ميهماني به خانه خواهرم كشانده و در فرصتي مناسب شوهر خواهرم و پسرش، حيدر را با طناب خفه كردند.

دقايقي بعد جسد را داخل گوني قرار داده و سوار بر موتور سه چرخ شوهرخواهرم جسد را در بزرگراه آزادگان رها كرديم. اما هنگام فرار از محل موتور خراب شد و ... در حال حاضر تحقيقات جنايي در اين‌باره ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟