پايان قايم‌باشك‌بازي شوهر قسي‌القلب

16 آذر ماه امسال مردي كه در حال پيدا كردن اشياي به درد بخور از داخل آشغال‌هاي محدوده پل الغدير تربت حيدريه بود با صحنه وحشتناكي روبه‌رو شد: تكه‌اي از بدن يك انسان سوخته شده و داخل زباله‌ها انداخته شده بود.
کد خبر: ۱۴۹۰۱۸
|
۳۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۹:۲۷ 19 February 2011
|
4831 بازدید
تهران امروز: مرد تربت حيدريه‌اي پس از كشتن همسر در خانه خود مخفي و آنقدر بيرون نيامد كه همسايه‌ها فكر كردند وي و همسرش به مسافرت رفته‌اند.

16 آذر ماه امسال مردي كه در حال پيدا كردن اشياي به درد بخور از داخل آشغال‌هاي محدوده پل الغدير تربت حيدريه بود با صحنه وحشتناكي روبه‌رو شد: تكه‌اي از بدن يك انسان سوخته شده و داخل زباله‌ها انداخته شده بود.

مرد جوان كار خود را رها كرده و بلافاصله از طريق شماره 110 پليس را مطلع ساخت.با حضور ماموران و كارشناس ويژه قتل مشخص شد كه تكه جسد متعلق به بدن يك زن است كه به شكلي فجيع مثله شده و به آتش كشيده شده است تا ديگر قابل شناسايي نباشد و فقط يك تكه از يك پارچه گلي رنگ كه مشخص بود لباس مقتول است به تكه جسد چسبيده است.

در حالي كه هيچ علامتي براي دست يافتن به هويت صاحب جسد نبود خانواده‌اي به پليس آگاهي تربت حيدريه مراجعه كرده و ماموران را از ناپديد شدن دختر خود مطلع ساختند. آنها با نگراني گفتند: از دخترمان مريم هيچ خبري نداريم. او از مدتها پيش به همراه شوهر خود در تربت حيدريه زندگي مي‌كند ولي اين دو آن‌قدر با يكديگر اختلاف داشتند كه شوهر مريم پس از عوض كردن منزل‌شان حتي به ما آدرس خانه جديد را هم نداد و ما هيچ خبري از محل اقامت دختر و دامادمان نداريم.

با طرح اين موضوع، تلاش كارآگاهان براي پيدا كردن خانه مريم و همسرش آغاز و سرانجام ماموران موفق به يافتن محل سكونت اين زوج شدند.

اما پرس و جو از اهالي محل مشخص كرد كه مدتي است هيچ كس خبري از اعضاي اين خانواده ندارد. با توجه به مشكوك بودن ماجرا ماموران با حكم قضايي در را باز كرده و با همسر مريم روبه‌رو شدند كه خود را گوشه‌اي مخفي كرده بود.

در بازرسي منزل از اين مرد يك كارد بزرگ قصابي به همراه تكه‌هايي از يك پارچه گلدار پيدا شد.

با پيدا شدن اين سرنخ و اطلاع ماموران از جسد كشف شده اين مرد به عنوان متهم به اداره آگاهي منتقل شد.

متهم كه توضيح قانع كننده‌اي براي ناپديد شدن همسر خود نداشت و در مواجهه با سرنخ‌هاي پليس هم حرفي براي گفتن نداشت در بازجويي لب به اعتراف باز كرده و راز جنايتي فجيع را برملا كرد: روز حادثه با همسرم درگير شده و وي را هل داده و و روي زمين انداختم و از خانه بيرون رفتم. بعد از بازگشت متوجه شدم وي مرده است. به شدت از اتفاق رخ داده ترسيدم وبراي اينكه شناسايي نشوم جسد را با كارد سلاخي تكه تكه كرده و سوزانده و در سه نقطه مختلف شهر انداختم تا دستگير نشوم.

با اين اعترافات متهم تحويل مقامات قضايي شد تا به جنايت بسيار فجيعش رسيدگي شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟