مجازات قصاص برای قتل همسر

غلامعلی مدعی شد به‌خاطر مشکلات مالی با همسرش اختلاف داشته و او همیشه بد‌رفتاری می‌کرده است، به همین خاطر پس از مصرف مواد از حالت عادی خارج شده و دست به جنایت زده است.
کد خبر: ۱۴۹۲۹۰
|
۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۶ 20 February 2011
|
4504 بازدید
وطن امروز: مرد خشمگین که در اقدامی جنون‌آمیز همسرش را کشته است، ‌به اعدام محکوم شد.


این مرد 60 ساله صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت و مدعی شد به‌خاطر مصرف مواد از حالت عادی خارج شده بوده و ناخواسته دست به جنایت زده است. صبح روز 19 مرداد‌ماه سال 88، رهگذران وقتی فریادهای «ام‌البنین» را در خیابان شنیدند، پیکر بی‌جان و خون‌آلود وی را به بیمارستان هفتم تیر انتقال دادند. با وجود تلاش پزشکان بیمارستان این زن روی تخت جراحی از پای درآمد و ماموران کلانتری 130 نازی‌آباد در تماس با بازپرس هنرمند، کشیک قتل، وی را در جریان جنایتی خانوادگی قرار دادند.

در این تحقیقات مشخص شد «غلامعلی» 60 ساله به‌خاطر اعتیاد شدیدش با ام‌البنین درگیری داشته تا اینکه به‌خاطر خشم بسیار با چاقو به سمت همسرش حمله‌ور شده است و ام‌البنین با فرار به خیابان نیز نتوانسته خود را نجات دهد. در حالی‌که دستور بازداشت این مرد معتاد صادر شده بود، وی با پای خود نزد پلیس رفت و خودش را تسلیم کرد.

غلامعلی مدعی شد به‌خاطر مشکلات مالی با همسرش اختلاف داشته و او همیشه بد‌رفتاری می‌کرده است، به همین خاطر پس از مصرف مواد از حالت عادی خارج شده و دست به جنایت زده است. وی صبح دیروز در شعبه 71 دادگاه کیفری پای میز محاکمه رفت و از سوی 5 قاضی دادگاه کیفری به اعدام محکوم شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟