زنداني كردن كودكان، ترفند دزدان حرفه‌اي

شاكي اضافه كرد:‌ در گفت‌و‌گو با پسرمان متوجه شديم 3 مرد وارد خانه‌مان شده و با زنداني كردن او، مقداري پول، يك دست كت و شلوار، مقاديري طلا و يك دستگاه دوربين فيلمبرداري را سرقت كرده‌اند.
کد خبر: ۱۵۰۴۳۰
|
۰۷ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۱ 26 February 2011
|
3569 بازدید
جام جم: 3 سارق حرفه‌اي كه در غياب صاحبخانه‌ها، به منازل آنها رفته و با معرفي خود به عنوان دوست و آشناي خانوادگي، با بستن دست و پاي كودكان اموال را سرقت مي‌كردند، تحت تعقيب پليس آگاهي قزوين قرار گرفتند.

چند روز پيش مردي با حضور در پليس آگاهي شهرستان قزوين از سرقت اموال خانه‌اش توسط 3 سارق خبر داد.

شاكي در تشريح ماجرا به پليس گفت: روز حادثه من و همسرم براي خريد از منزل خارج شديم و پسر 8 ساله‌مان در خانه تنها ماند. وقتي به خانه بازگشتيم، خبري از پسرمان نبود و پس از جستجو او را با دست و پاي بسته در انباري خانه يافتيم.

شاكي اضافه كرد:‌ در گفت‌و‌گو با پسرمان متوجه شديم 3 مرد وارد خانه‌مان شده و با زنداني كردن او، مقداري پول، يك دست كت و شلوار، مقاديري طلا و يك دستگاه دوربين فيلمبرداري را سرقت كرده‌اند.

زنداني كردن كودكان براي سرقت از منازل

ماموران با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط تحقيقات خود را آغاز كردند.

در ادامه معلوم شد روز حادثه در غياب شاكي و همسرش مردي ناشناس با خانه آنها تماس گرفته و در صحبت با پسر خانواده خود را دوست پدرش معرفي و از او خواسته است در را باز كند تا برخي اموال را براي تعمير به مغازه‌اش انتقال دهد.

پسر خردسال نيز وقتي در خانه را باز كرده، 3 مرد چاقو به‌دست وارد محل شده و با بستن دست و پايش، او را در انباري زنداني كرده‌اند.

با اطلاعات به دست آمده، چهره‌نگاري رايانه‌اي از 3 سارق چاقو به دست صورت گرفت و جستجوها ادامه يافت تا اين‌كه 2 شهروند ديگر نيز با حضور در مركز پليس شكايت‌هاي مشابهي ارائه كردند.

در بررسي اين پرونده‌ها معلوم شد تصاوير رايانه‌اي از متهمان فراري با هم مطابقت دارد.

ماموران به جستجوي گسترده خود براي دستگيري سارقان فراري ادامه مي‌دهند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟