شليك مرگبار به هفت عضو یک خانواده

قاتل فراري پس از دستگيري به پليس آگاهي منتقل و در تحقيقات و بازجويي‌ها صراحتا به قتل دو نفر و مجروح كردن پنج نفر ديگر با استفاده از سلاح كشف شده اعتراف كرد.
کد خبر: ۱۵۰۷۱۹
|
۰۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۲ 27 February 2011
|
4646 بازدید
تهران امروز: قاتل ساوه‌اي كه با اسلحه كلاشينكف به روي خانواده‌اي آتش گشوده و دو نفر از آنها را كشته و پنج نفرشان را زخمي كرده بود در كرج دستگير شد.

‌درپي دريافت يك فقره نيابت قضايي از دادسراي عمومي و انقلاب اسلامي شهرستان ساوه مبني براينكه فردي به نام «مهرداد» در تاريخ بيستم بهمن ماه سال جاري درپي درگيري با اعضاي خانواده اي، با استفاده از سلاح گرم اقدام به تيراندازي و دو نفر را به قتل رسانده و پنج نفر ديگر را نيز مجروح كرده و به كرج گريخته است، شناسايي و دستگيري وي به صورت ويژه در دستور كار ماموران پليس آگاهي اين استان قرار گرفت.

باتوجه به اهميت و حساسيت موضوع، اكيپ ويژه‌اي از كارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنايي اين پليس به همراه ماموران اعزامي از پليس آگاهي شهرستان ساوه، اقدامات ويژه خود را آغاز كردند. كارآگاهان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتي و پليسي متوجه شدند كه قاتل فراري در يكي از محلات شهرستان كرج مخفي شده است كه با تلاش شبانه‌روزي و به دست آمدن سرنخ‌هايي، محل اختفاي وي نيز شناسايي شد. با احتمال اينكه قاتل فراري مسلح به سلاح گرم مي‌باشد، ماموران پليس آگاهي استان تهران و شهرستان ساوه با رعايت اصل غافلگيري در عملياتي بدون اينكه فرصت هيچ‌گونه عكس العملي به وي دهند، او را دستگير و در بازرسي از محل يك قبضه سلاح كلاشينكف با خشاب مربوطه، دو قبضه قمه و يك عدد ساتور بزرگ كشف و ضبط كردند.

قاتل فراري پس از دستگيري به پليس آگاهي منتقل و در تحقيقات و بازجويي‌ها صراحتا به قتل دو نفر و مجروح كردن پنج نفر ديگر با استفاده از سلاح كشف شده اعتراف كرد.

وي اذعان داشت:‌به دليل مسائل و اختلافات خانوادگي با اين افراد درگيرشده و پس از تيراندازي به سوي آنها، محل را ترك كردم و به كرج گريختم. گفتني است يكي از مجروحان اين حادثه همچنان در كما به سر مي‌برد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟