دزدان در دام مادربزرگ چابك

سارقان پس از اطمينان از اينكه اين مادربزرگ در خانه تنهاست از روي ديوار وارد منزل شده و با بستن دست و پاي وي اقدام به سرقت اموال او می‌كنند كه در همين هنگام مادربزرگ موفق مي‌شود در ابتدا دست‌هاي خود را باز و سپس با باز كردن دستمال دهان خود شروع به داد و فرياد كند.
کد خبر: ۱۵۲۶۸۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۳ 09 March 2011
|
4067 بازدید
ملت ما: سارقاني كه نقشه سرقت از منزل مادربزرگی را طراحي كرده بودند با سرعت عمل بموقع مادربزرگ در رسيدن به نقشه خود ناكام ماندند.

«سرهنگ يارندي» معاون اجتماعي استان تهران در تشريح اين خبر اظهار داشت: طي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر دستگيري سارقي در محمدشهر كرج بلافاصله ماموران كلانتري 25 محمدشهر در محل حاضر و به بررسي موضوع پرداختند.

وي گفت: با بررسي موضوع مشخص شد كه 2 نفر در پوشش كارگر جهت انجام كارهاي خدماتي به منزل زني سالخورده مراجعه مي‌كنند كه اين زن از ورود آنها به منزل جلوگيري كرده و به آنها مي‌گويد چون پسرم در منزل نيست فعلا نياز به كارگر ندارم و در خانه‌اش را روي آنها مي‌بندد.

سرهنگ يارندي اظهار داشت: سارقان پس از اطمينان از اينكه اين مادربزرگ در خانه تنهاست از روي ديوار وارد منزل شده و با بستن دست و پاي وي اقدام به سرقت اموال او می‌كنند كه در همين هنگام مادربزرگ موفق مي‌شود در ابتدا دست‌هاي خود را باز و سپس با باز كردن دستمال دهان خود شروع به داد و فرياد كند.

يارندي در ادامه گفت: با داد و فريادهاي اين زن سالخورده بلافاصله همسايه‌ها به كمك او آمده و يكي از متهمان را دستگير می‌کنند، اما متهم ديگر از فرصت استفاده کرده و متواري مي‌شود.

وي افزود: با انتقال متهم دستگير شده به كلانتري و انجام تحقيقات و بازجويي‌هاي پليسي وي مشخصات و مخفيگاه احتمالي همدست سارقش را به ماموران اعلام می‌کند که بلافاصله پس از آن سارق متواري در يك عمليات ضربتي از سوي ماموران كلانتري محمدشهر دستگير می‌شود.

سرهنگ يارندي خاطرنشان ساخت: با توجه به دلايل و شواهد موجود، متهمان كه چاره‌يي جز اعتراف نداشتند در بازجويي‌هاي خود اذعان داشتند كه منزل مادربزرگ را چند روز قبل از حادثه به وسيله دوستانشان شناسايي كرده و با اطمينان از اينكه وي در خانه تنهاست نقشه سرقت از منزل وي را طراحي كرده بودند. گفتني است، در اين خصوص پرونده‌يي تشكيل و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟