ضربه مهلک ديگر بر پيکره شرکت‌هاي هرمي+تکمیلی

انهدام 313 دفتر شرکت/دستگیری بیش از 6 هزار نفر+تصاویر

اطلاعات رسیده حاکیست در 313 دفتر منهدم شده در این عملیات گسترده که با مدیریت معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات انجام شده، بیش از 6 هزار نفر دستگیر شده اند.حداقل تعداد افراد حاضر در دفاتر منهدم شده 10 نفر بودند و در برخی دفاتر حدود 100 نفر اعضای شرکت های هرمی مشغول فعالیت بودند.در برخی دفاتر به خصوص دفاتر غرب تهران تمام اعضای فعال جزو مهاجرین افغانی و حتی مهاجرین دارای کارت شناسایی افغان بوده اند.در میان دستگیر شدگان بیش از 200 نفر از سرشاخه های اصلی شرکت های هرمی دیده می شوند.
کد خبر: ۱۵۲۹۳۲
|
۱۹ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۰ 10 March 2011
|
22949 بازدید
|
در ادامه انهدام گسترده دفاتر شرکت‌هاي هرمي، با اقدام دستگاه‌هاي انتظامي و اطلاعاتي و با هماهنگي و دستور قضايي، صبح امروز در عمليات گسترده در کل سطح شهر تهران، 313 دفتر اصلي شرکت‌هاي هرمي کشف و منهدم شد.

به گزارش خبرنگار تابناک اجتماعی، در اين عمليات گسترده که توسط افسران آگاهي و مدیریت معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات با دستور مقام قضايي انجام شده است، تاکنون حدود 6 هزار نفر دستگير شده‌اند.

انهدام 313 دفتر اصلي شرکت‌هاي هرمي با کار دقيق اطلاعاتي چند ماهه صورت گرفته و مردم و شهروندان نقش بسيار مهمي در اعلام آدرس و نشاني دفاتر هرمي داشته‌اند.

بنا بر این گزارش، همه نهادهاي اجتماعي و مسئول، در انجام اين عمليات بزرگ همکاري گسترده‌اي داشته‌اند که از جمله آنان مي‌توان به شهرداري تهران و اتحاديه صنف جوشکاران تهران اشاره کرد.

همه دفاتر همان گونه که پيشتر نهادهاي امنيتي و قضايي هشدار داده بودند، پلمپ شده که اين بار پلمپ به صورت جوشکاري درب دفاتر است و تا مدت‌ها پلمپ و جوش اين دفاتر برداشته نخواهد شد.

بر پايه هشدارهايي که پيشتر مسئولان قضايي داده بودند، اين بار علاوه بر مالکين دفاتر، با بنگاه‌ها و آژانس‌هاي املاک که به شرکت‌هاي هرمي دفتر اجاره داده بودند نيز به شدت برخورد خواهد شد.

گفتني است، دستگيري‌ها ادامه داشته و همه دستگيرشدگان با تشکيل پرونده قضايي در بازداشت خواهند بود.

نکته جالب درباره بيشتر دفاتر منهدم شده اين است که حاضران و فعالانشان از شهرستان به تهران آمده‌اند و به رغم اين که مدت‌هاست که در تهران مشغول فعاليت‌هاي هرمي هستند، به دروغ اعلام مي‌کنند که روز گذشته وارد اين دفاتر و مشغول فعاليت‌هاي هرمي شده‌اند و هيچ اطلاعي از فعاليت هرمي اين دفاتر نداشته‌اند!

تکمیلی:
اطلاعات رسیده حاکیست در 313 دفتر منهدم شده در این عملیات گسترده که با مدیریت معاونت اقتصادی وزارت اطلاعات انجام شده، بیش از 6 هزار نفر دستگیر شده و تحویل دستگاه های مربوطه شده اند.

بنابراین گزارش، حداقل تعداد افراد حاضر در دفاتر منهدم شده 10 نفر بودند و در برخی دفاتر حدود 100 نفر اعضای شرکت های هرمی مشغول فعالیت بودند.

در برخی دفاتر که عمده آن ها از شهرستان های مختلف به تهران آمده بودند به صورت خانوادگی به همراه زن و بچه مشغول فعالیت بودند.

در برخی دفاتر به خصوص دفاتر غرب تهران تمام اعضای فعال جزو مهاجرین افغانی و حتی مهاجرین دارای کارت شناسایی افغان بوده اند.

در میان دستگیر شدگان بیش از 200 نفر از سرشاخه های اصلی شرکت های هرمی دیده می شوند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۰
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
تا حالا هزارها دفتر بسته شدن پس چرا تموم نميشن؟ نكنه از اين طرف بسته ميشن و از طرف ديگه...؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
چون بخورد سفت نمیکنن همیشه همینطوره قاچاقچی مواد رو میگیرن به جای زندان سنگین یا برخورد شدید طرف رو با وصیقه آزاد میکنن همین میشه که این همه دفتر تا حالا پلمپ شده ولی هیچی به هیچی تا مادامی که برخورد شدید نشه همین آشه و همین کاسه .
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
آره مثل قارچ میمونن لامذهبا ، تا آزاد میشن میرن برا خودشون دفتر میگیرن دوباره مخصوصا سر شاخه هاشون .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۰
من خودم عضو یکی از این شرکتها بودم فقط توی تهران 15000عضو دارن..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۹
اگه میشه اسم لین شرکت ها رو اعلام کنید.
شرکت مگاتریدینگ رو گرفتن یا نه؟؟
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟