مرد نظافتچي، عامل قتل رئيس بانك بود

با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط، دوست مرد گمشده به پليس آگاهي احضار شد. ماموران در تحقيق از اين مرد متوجه شدند وي پس از تماس تلفني همسر رئيس بانك، از گم شدن او باخبرشده و در مراجعه به بانك، مرد نظافتچي و يكي از دوستانش را ديده و سراغ رئيس بانك را از آنها گرفته است كه آن دو مرد گفته‌اند رئيس بانك پس از تعمير خودپرداز به خانه‌اش برگشته و از او بي‌خبر هستند.
کد خبر: ۱۵۵۹۹۵
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۱۱ 03 April 2011
|
4537 بازدید
جام‌جم: نظافتچي بانك كه با همدستي دوستش به انگيزه سرقت پول‌هاي خودپرداز، رئيس بانك را كشته بودند، دستگير شدند.

بامداد نخستين روز فروردين امسال زني به اداره آگاهي شهرستان اسلامشهر رفت و از گم شدن شوهرش خبر داد.

شاكي به پليس گفت: شوهرم كه رئيس بانك است، ساعت 30‌/‌8 روز گذشته با دريافت پيامكي براي تعمير دستگاه خودپرداز بانك به محل كارش رفت ولي بازنگشت و تلفن همراهش نيز خاموش است. ماجرا را به يكي از دوستانش خبر دادم و به كمك او به جستجوي شوهرم پرداختيم، اما موفق نشديم.

با تشكيل پرونده‌اي در اين ارتباط، دوست مرد گمشده به پليس آگاهي احضار شد. ماموران در تحقيق از اين مرد متوجه شدند وي پس از تماس تلفني همسر رئيس بانك، از گم شدن او باخبرشده و در مراجعه به بانك، مرد نظافتچي و يكي از دوستانش را ديده و سراغ رئيس بانك را از آنها گرفته است كه آن دو مرد گفته‌اند رئيس بانك پس از تعمير خودپرداز به خانه‌اش برگشته و از او بي‌خبر هستند.

به اين ترتيب، ماموران براي بررسي موضوع به محل بانك رفتند و روي پيشخوان و در ورودي بانك، لكه‌هاي خون مشاهده كردند.

درپي اين حادثه، نظافتچي بانك و دوستش به عنوان تنها مظنونان پرونده تحت تعقيب قرار گرفتند تا اين‌كه روز بعد داوود ـ مرد نظافتچي ـ در خانه‌اش در يكي از محله‌هاي جنوبي شهر دستگير شد.داوود ـ متهم ـ در بازجويي‌هاي پليسي ادعا كرد كه درپي تماس تلفني رئيس بانك براي نظافت به محل كارش رفته و بعد از نظافت به خانه‌اش بازگشته است. ماموران در ادامه با مشاهده خراشيدگي و كبودي دست‌هاي مرد نظافتچي، وقتي علت را جويا شدند، وي مدعي شد در راه با يك راننده عبوري تصادف كرده و در جريان درگيري با وي زخمي شده است. ماموران پليس كه احتمال مي‌دادند مرد نظافتچي، رئيس بانك را كشته است، به بازجويي از وي ادامه دادند تا عاقبت وي به قتل رئيس بانك با همدستي دوستش اعتراف كرد.

قتل به انگيزه سرقت پول

متهم به قتل در اظهاراتش به پليس گفت: از 6 ماه پيش نقشه سرقت پول‌هاي خودپرداز بانك را طراحي كرده و آن را با دوستم اكبر در ميان گذاشتم كه او هم قول همكاري داد.

عامل جنايت اضافه كرد: با اعتمادي كه رئيس بانك به من داشت، كليد در ورودي بانك را در اختيارم گذاشته بود تا قبل از ورود كاركنان، محل را نظافت كنم.وي گفت: چند بار من و دوستم قصد سرقت داشتيم، اما موفق نشديم تا اين‌كه عصر روز 28 اسفند سال گذشته وقتي رئيس بانك 2 ميليارد و 300 ميليون ريال پول درون دستگاه خودپرداز گذاشت، تصميم به اجراي نقشه‌مان گرفتيم.متهم به قتل ادامه داد: روز 29 اسفند با ارسال پيامكي رئيس بانك را براي تعمير دستگاه خودپرداز به بانك كشاندم. در حالي كه همراه همدستم ـ اكبر ـ در بانك منتظر بوديم، او وارد بانك شد كه به محض ورود با ميله آهني به وي حمله‌ور شديم و سپس خفه‌اش كرديم.

رها كردن جسد درون گودال

مرد نظافتچي اضافه كرد: به كمك همدستم دست و پا و دهان مقتول را بستيم و جسد را درون قاليچه‌اي پيچيده و در صندوق عقب خودروي مقتول انداختيم و به رودخانه‌اي در حومه شهر منتقل كرديم. متهم افزود: سپس جسد را درون گودال حفر شده در كنار رودخانه انداخته و فرار كرديم.

متهم يادآور شد: پول‌ها در اختيار همدست فراري‌ام است و خودروي مقتول را نيز چند خيابان پايين‌تر از محل بانك رها كرده‌ام. در پي اعتراف متهم، ماموران جسد را كشف و خودروي مقتول را نيز پيدا كردند. با هماهنگي قضايي جسد به پزشكي قانوني منتقل شد. سردار عليرضا اكبرشاهي، فرمانده انتظامي استان تهران و البرز در اين رابطه گفت: با اعتراف مرد نظافتچي و كشف جسد رئيس بانك، مخفيگاه دومين متهم پرونده نيز در خانه‌اي در شهرستان قم شناسايي شد.

اكبرشاهي افزود: با عزيمت ماموران به اين شهر، متهم فراري ـ اكبر ـ دستگير و پول‌هاي به سرقت رفته از خودپرداز بانك نيز از خانه‌اش كشف شد. با انتقال اين متهم به پليس آگاهي اسلامشهر در مواجهه حضوري با عامل جنايت، به همكاري با وي اعتراف كرد. بنابراين گزارش، 2 متهم پرونده با قرار قانوني در بازداشت به سر مي‌برند تا در روزهاي آتي صحنه حادثه را بازسازي كنند.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟