زن جوان، طعمه‌اي براي گروگانگيري مرد مسلح

روزهاي نخست فروردين همسرم با مردي تماس گرفت و او را به خانه‌مان دعوت كرد. با ورود اين مرد به آپارتمان با سلاحي كه داشتم، خود را پليس معرفي كرده و با ادعاي اين كه او با زن جوان ـ آيدا ـ ارتباط پنهاني دارد، دست و پا و چشمانش را ‌بستم.
کد خبر: ۱۵۷۶۸۱
|
۲۲ فروردين ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۸ 11 April 2011
|
5778 بازدید
جام‌جم: مرد مسلح، قهرمان سابق يكي از رشته هاي ورزش رزمي بوده و بارها روانه زندان شده است

مردي كه با همدستي زن صيغه‌اي‌اش، مردان جوان را اغفال و با انتقال به خانه‌اش در مارليك، با گروگانگيري از آنها اخاذي مي‌كرد، همراه همدستش دستگير شد.

شنبه همين هفته مردي جوان با حضور در واحد تجسس كلانتري مارليك از زن و مردي به اتهام گروگانگيري شكايت كرد.

شاكي به پليس گفت: بعد از ظهر جمعه 19 فروردين زني كه از آشنايان دوستم وحيد بود، با او تماس گرفت و خواست به ملاقاتش در خانه‌اي واقع در طبقه چهارم مجتمعي در بلوار ارغوان خيابان پريسا برود كه من و وحيد به آنجا رفتيم.

2 دوست در دام مرد گروگانگير

شاكي يادآور شد: به محض ورود به آپارتمان، مردي مسلح ما را به گروگان گرفت و آيدا ـ زن صاحبخانه ـ دست و پا و چشم‌هايمان را بست.

شاكي اضافه كرد: مرد مسلح شماره تماس خانواده‌هايمان را مي‌خواست تا آنها براي آزادي ما پولي به حسابش واريز كنند و تهديد مي‌كرد در غير اين صورت ما را مي‌كشد.

وي افزود: ما در برابر خواسته‌‌شان مقاومت كرديم تا اين كه مرد گروگانگير پس از 6 ساعت دست و پا و چشمانم را باز كرد.

درخواست 12 ميليوني براي آزادي دومين گروگان

شاكي درباره رهايي از اسارتگاه زن و مرد آدم‌ربا گفت: مرد مسلح مرا آزاد كرد و خواست تا ظهر فردا 12 ميليون تومان به وي پرداخت كنم تا دوستم را نيز آزاد كند.

با تشكيل پرونده‌اي به دستور سليماني، رئيس حوزه قضايي ملارد، يك گروه از ماموران كلانتري مارليك به محل حادثه اعزام شدند و مجتمع مسكوني را محاصره كردند.

دستگيري مرد مسلح و همسرش

مرد جوان طبق نقشه پليس وارد آپارتمان شد و ماموران نيز پشت سر وي به آپارتمان رفتند و ابتدا زن جوان را دستگير كردند.

در همين موقع مردي مسلح از اتاق خواب بيرون آمد كه ماموران وي را خلع سلاح و دستگير كردند.

در پي دستگيري زن جوان و مرد مسلح، ماموران دومين گروگان را نجات دادند.

2 متهم همراه 2 جوان گروگان براي تحقيقات به كلانتري مارليك منتقل شدند.

كشف فيلم و سي‌دي‌هاي غيراخلاقي از خانه متهم

ماموران تجسس كلانتري مارليك در بررسي اسارتگاه 2 رباينده، يك فقره سلاح كمري، يك عدد شوكر، ده‌ها سي‌دي غيراخلاقي، 2 عدد چشم‌بند و يك عدد رايانه را كه كيس آن حاوي فيلم‌ها و عكس‌هاي غيراخلاقي مربوط به مرد گروگانگير و زنان متعددي بود، كشف و ضبط كردند.

متهم سابقه‌دار بود

ماموران ابتدا به بررسي سوابق كيفري 2 متهم بازداشت شده پرداختند كه مشخص شد گروگانگير 36 ساله ـ حميدرضا ـ قهرمان سابق يكي از رشته‌هاي ورزش رزمي بوده و بارها به اتهام شرارت، عربده‌كشي، جعل عنوان پليس و اخاذي دستگير و زنداني شده است.

در ادامه تحقيق از 2 شاكي پرونده، معلوم شد آنها با اغفال زن متهم ـ آيدا ـ به آن آپارتمان رفته و مرد مسلح به قصد اخاذي از آنها، خودش را پليس معرفي كرده است.

اعتراف گروگانگير مسلح

حميدرضا ـ گروگانگير مسلح ـ در بازجويي گفت: آيدا در مارليك به عنوان مسافر سوار خودرويم شد و از آن به بعد ارتباطمان شكل گرفت و هر از گاهي به خانه‌ام مي‌آمد.

متهم ادامه داد: بعد از چند ماه آشنايي او را صيغه كردم و در ادامه شرارت و اخاذي از مردم، همسرم به من پيشنهاد كرد تا از مردهايي كه پيش از اين با آنها ارتباط دوستي داشت، اخاذي كنيم.

همسر، مهمان دعوت مي‌كرد و شوهرش اخاذي

مرد گروگانگير با اشاره به اخاذي از 4 مرد به پليس گفت: روزهاي نخست فروردين همسرم با مردي تماس گرفت و او را به خانه‌مان دعوت كرد. با ورود اين مرد به آپارتمان با سلاحي كه داشتم، خود را پليس معرفي كرده و با ادعاي اين كه او با زن جوان ـ آيدا ـ ارتباط پنهاني دارد، دست و پا و چشمانش را ‌بستم.متهم يادآور شد: ساعت‌ها او را زنداني كردم تا عاقبت در تماس با خانواده يا دوستان خود، از آنها پول گرفت. روز بعد هم يك مرد ديگر را به همين شيوه دعوت و از وي اخاذي كرديم كه در اين رابطه 6 ميليون تومان پول از طريق پيك موتوري دريافت و پول‌هاي همراه آنها را هم سرقت كردم و گروگان‌ها را هم تهديد كردم از ما شكايت نكنند.متهم اضافه كرد: در ادامه بعدازظهر جمعه 2جوان ديگر را به آپارتمان دعوت كرديم و به شيوه قبلي آنها را گروگان گرفتيم كه يكي از آنها 6 ساعت و ديگري يك شبانه‌روز گروگانمان بود.

در پي اعتراف مرد گروگانگير، زن صيغه‌اي ـ آيدا ـ نيز در بازجويي به همدستي با شوهرش در اجراي نقشه‌هاي گروگانگيري و اخاذي از 4 مرد جوان اعتراف كرد.

بنابراين گزارش، اين زوج با قرار قانوني از سوي قاضي روشن‌روز، رئيس شعبه 102 دادگاه حوزه قضايي ملارد روانه بازداشتگاه پليس شدند و تحقيقات تكميلي از متهمان در حالي ادامه دارد كه مرد گروگانگير در زمينه كشف فيلم‌ها و عكس‌هاي غيراخلاقي او با چندين دختر، سكوت كرده‌است.

اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟