اعترافات عامل قتل یک زن در آپارتمان

وی در حالی که بسیار پشیمان به نظر می‌رسید افزود: می‌دانم اشتباه کردم هر کاری راه و رسمی دارد و من باید طبق سنت خودمان عمل می‌کردم و با خواستگاری رسمی او را به عقد موقت خود در می‌آوردم.
کد خبر: ۱۶۰۰۳۵
|
۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۱:۱۷ 21 April 2011
|
5384 بازدید
خراسان: مردی که زن ۳۶ ساله‌ای را در مشهد به قتل رسانده است روز گذشته در اعترافات خود مدعی شد می‌خواستم او را به عقد موقت خود درآورم که با هم درگیر شدیم.

عصر پانزدهم فروردین ماه گذشته اهالی یک واحد آپارتمانی در بولوار شریعتی مشهد از قتل زنی که در طبقه سوم واحد آپارتمانی زندگی می‌کرد خبر دادند. در پی دریافت این خبر، ماموران کلانتری قاسم آباد برای بررسی موضوع به محل اعلام شده در طبقه سوم واحد آپارتمانی عزیمت کردند.

ماموران با مشاهده جسد زنی که کنار تخت اتاق خواب افتاده بود با حفظ صحنه، مراتب را به قاضی صفائیان و کارآگاهان شعبه جنایی آگاهی خراسان رضوی اطلاع دادند. دقایقی بعد با حضور مقام قضایی و کارآگاهان تحقیقات پیرامون این جنایت آغاز شد.

جسد مربوط به زنی حدود ۴۰ ساله بود که با بسته شدن یک رشته بند کفش به دور گردنش خفه شده بود. دختر ۱۲ ساله مقتول درباره چگونگی حادثه گفت: من در اتاق دیگری بودم فقط بیرون آمدم و مادرم را صدا کردم او جوابی نداد و در هم قفل بود به همین دلیل به طبقه بالا رفتم و از همسایه کمک خواستم. وقتی آن‌ها با پیچ گوشتی در اتاق را باز کردند جسد مادرم کنار تخت خواب افتاده بود.

این گزارش حاکی است: پس از بررسی‌های مقدماتی، به دستور قاضی ویژه قتل عمد جسد این زن به پزشکی قانونی حمل و تلاش کارآگاهان برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این جنایت آغاز شد.

با توجه به اهمیت موضوع پی گیری این پرونده جنایی به کارآگاه احسان حسن‌نژاد سپرده شد و کارآگاه با جمع آوری سرنخ‌های موجود و آثار به جا مانده از قاتل یا قاتلان، تحقیقات گسترده‌ای را در این باره آغاز کرد.

در اولین مرحله از تحقیقات، شناسایی افرادی که آن روز به منزل این زن رفت و آمد داشتند در دستور کار قرار گرفت. بررسی‌های کارآگاه بیانگر آن بود که مقتول از همسرش حدود یک سال قبل طلاق گرفته و با دخترش در این واحد آپارتمانی زندگی می‌کرد. پس از چند روز تحقیقات میدانی مشخص شد که آن روز ۲ نفر به منزل وی آمده‌اند. ادامه بررسی‌ها بیانگر آن بود که نفر اول از ارتکاب قتل بی‌اطلاع است. بنابراین ظن کارآگاه بر روی مرد دومی که حدود ۳۶ سال سن دارد متمرکز شد و بررسی‌های پلیسی با شگردهای فنی برای شناسایی وی ادامه یافت تا اینکه مشخص شد او کارگر یک شرکت در یکی از شهرک‌های صنعتی مشهد است.

این گزارش حاکی است: کارآگاه با هماهنگی مقام قضایی و کسب مجوزهای قانونی، به محل کار متهم رفت و او را به شعبه جنایی پلیس آگاهی هدایت کرد. این جوان که در ابتدا منکر داشتن هرگونه رابطه‌ای با مقتول بود وقتی در برابر شواهد موجود قرار گرفت چاره‌ای جز اعتراف پیدا نکرد و ناگهان در حالی که بغض گلویش را می‌فشرد لب به سخن گشود و راز این جنایت را افشا کرد.

او گفت: آن روز تلفنی با زن یاد شده قرار گذاشتم؛ قرار بود او را به عقد موقت خود درآورم و با هم زندگی کنیم بنابراین حدود ساعت ۳ بعدازظهر به منزلش رفتم و با هم صحبت می‌کردیم که ناگهان بر سر مسائل مالی جزئی اختلافی بین ما در گرفت و من که عصبانی شده بودم بند کفشی را که‌‌ همان نزدیکی افتاده بود برداشتم و برای آنکه او را ساکت کنم دور گردنش پیچیدم که دیدم بی‌حال روی زمین افتاد.

وی در ادامه اعترافاتش افزود: من که به شدت ترسیده بودم با برداشتن گوشی تلفن همراه او و یک چک مسافرتی که مال خودم بود فرار کردم و گوشی تلفن را داخل جوی آبی در منطقه قاسم آباد انداختم.

وی در حالی که بسیار پشیمان به نظر می‌رسید افزود: می‌دانم اشتباه کردم هر کاری راه و رسمی دارد و من باید طبق سنت خودمان عمل می‌کردم و با خواستگاری رسمی او را به عقد موقت خود در می‌آوردم.

این گزارش حاکی است: قبل از دستگیری متهم و در حالی که تحقیقات کارآگاه برای شناسایی او ادامه داشت یکی از کارگران شهرداری گوشی تلفن همراه را هنگام نظافت پیدا کرده بود که تحویل کارآگاهان داد. بررسی‌های پلیسی به دستور قاضی صفائیان برای روشن شدن زوایای پنهان این پرونده ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟