اختلاف مرگبار بين ساقيان مواد مخدر

قاتل در ابتداي بازجويي‌ها منکر قتل مي‌شود ولي در مواجهه با شواهد و دلايل موجود، به قتل اعتراف کرده و اذعان داشت که همدستش را به‌دليل اختلاف مالي در رابطه با فروش مواد مخدر به قتل رسانده است.
کد خبر: ۱۶۱۹۶۸
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۳ 01 May 2011
|
3395 بازدید
تهران امروز: فردي که در امر تهيه و توزيع مواد مخدر دست داشت و همدستش را به علت اختلافات مالي به قتل رسانده بود در هنگام استعمال مواد مخدر به قتل اعتراف و از سوي پليس کرج دستگير شد.

«سرهنگ اصلاني» فرمانده انتظامي شهرستان کرج در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران انتظامي کلانتري 12 چمران در حين گشتزني در منطقه حصار کرج، جسد فردي 21 ساله را کشف کردند که بررسي‌هاي مقدماتي و شواهد موجود حاکي از آن بود که نامبرده به احتمال زياد به قتل رسيده است.

اصلاني خاطرنشان ساخت: با توجه به اين امر، رسيدگي به موضوع به‌طور ويژه در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و ماموران طي انجام تحقيقات نامحسوس و به دست آوردن اطلاعات محلي دريافتند که مقتول از توزيع كنندگان و فروشندگان موادمخدر در منطقه است.

وي در ادامه گفت: ماموران با دريافت اطلاعات تکميلي و با هماهنگي مقام قضايي به مخفيگاه احتمالي متهم مراجعه و با تعقيب و مراقبت و کنترل منطقه و طي يک عمليات ضربتي تعداد 5 نفر از مظنونين را در اين رابطه دستگير کردند.

اصلاني افزود: با دستگيري اين افراد و انجام تحقيقات اوليه از آنها مشخص شد که فردي به نام «ناصر» در امر تهيه و فروش مواد مخدر با مقتول همکاري مي‌کرده است که شب گذشته هنگامي که در حال استعمال مواد مخدر بوده به قتل همدستش اعتراف مي‌کند.

سرهنگ اصلاني تصريح کرد: ماموران انتظامي شهرستان کرج با توجه به اعترافات متهمان بلافاصله به آدرس مورد نظر مراجعه و مخفيگاه قاتل را شناسايي مي‌کنند که قاتل با توجه به حضور ماموران در مخفيگاه خود اقدام به فرار مي‌کند که ماموران انتظامي با رعايت قانون به‌کارگيري سلاح با شليک 4 تير هوايي نامبرده را دستگير و به کلانتري منتقل مي‌کنند.

فرمانده انتظامي شهرستان کرج در پايان گفت: قاتل در ابتداي بازجويي‌ها منکر قتل مي‌شود ولي در مواجهه با شواهد و دلايل موجود، به قتل اعتراف کرده و اذعان داشت که همدستش را به‌دليل اختلاف مالي در رابطه با فروش مواد مخدر به قتل رسانده است. متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟