مرد شيشه‌اي اعضاي يك خانواده را گروگان گرفت

گروگان نجات يافته به ماموران گفت، پدر، مادر و خواهرم كه گروگان برادر معتادم بودند، در يكي از اتاق‌هاي خانه زنداني‌اند.ماموران همراه پسر خانواده وارد آپارتمان شدند و 3گروگان را در حالي كه بشدت وحشتزده بودند، نجات دادند. پدر خانواده نيز كه با ضربه ساتور زخمي شده بود، به بيمارستان منتقل شد.
کد خبر: ۱۶۱۹۷۲
|
۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۱۰:۰۱ 01 May 2011
|
2776 بازدید
جام جم: مرد معتادي كه در پي توهم ناشي از مصرف شيشه، 4عضو خانواده‌اش را گروگان گرفته بود، با شليك گلوله پليس در غرب تهران زخمي و سپس دستگير شد.

شامگاه جمعه گذشته مردي با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 تهران تماس گرفت و اطلاع داد پسر معتاد همسايه 4 عضو خانواده‌اش را گروگان گرفته و قصد كشتن آنها را دارد.

در پي اين تماس، ماموران كلانتري 141 شهرك گلستان با اعزام به محل كه مجتمع مسكوني در غرب تهران بود، متوجه شدند مردي 26 ساله به نام حميد اعضاي خانواده‌اش را گروگان گرفته و تهديد مي‌كند در صورت مداخله همسايه‌ها، آنها را خواهد كشت.

ماموران با محاصره محل و اخطار به مرد گروگانگير، از او خواستند تا با رها كردن اعضاي خانواده‌اش تسليم شود.

تهديد گروگانگير به كشتن اعضاي خانواده‌اش

در اين هنگام مرد گروگانگير، پدرش را به سمت پنجره آورد و از ماموران خواست مداخله نكنند و تهديد كرد در غيراين صورت ابتدا پدرش را مي‌كشد و سپس با كشتن 3گروگان ديگر، خودكشي مي‌كند.در پي اين تهديد، ماموران از ترس جان گروگان‌ها دوباره به گفت وگو با گروگانگير پرداختند تا شايد او را مجبور به تسليم كنند، اين درحالي بود كه صداي ضجه گروگان‌ها شنيده مي‌شد. پس از 30 دقيقه مرد گروگانگير همراه يكي از گروگان‌ها كه برادرش بود، از مجتمع خارج شد.

او در حالي كه ساتوري در دست داشت، مدام تهديد مي‌كرد برادرش را خواهد كشت. به اين ترتيب وقتي ماموران متوجه شدند، فرد گروگانگير حاضر به رهايي اعضاي خانواده‌اش نيست، با استفاده از قانون به كارگيري سلاح چند تيرهوايي شليك كردند.

گروگانگير كه وحشت كرده بود، گروگان را به كناري انداخت و با ساتور به سمت ماموران حمله كرد تا آنها را خلع سلاح كند.مرد مهاجم بدون توجه به اخطارهاي پليس، فريادزنان به سمت ماموران حمله‌ور شد كه ماموران با استفاده از قانون به كارگيري سلاح به سوي وي شليك كردند كه مرد گروگانگير از ناحيه پا زخمي و نقش زمين شد.

ماموران پس از خلع سلاح كردن متهم جوان، او را دستگير و به بيمارستان منتقل كردند.

نجات 3 گروگان از سوي پليس

گروگان نجات يافته به ماموران گفت، پدر، مادر و خواهرم كه گروگان برادر معتادم بودند، در يكي از اتاق‌هاي خانه زنداني‌اند.ماموران همراه پسر خانواده وارد آپارتمان شدند و 3گروگان را در حالي كه بشدت وحشتزده بودند، نجات دادند. پدر خانواده نيز كه با ضربه ساتور زخمي شده بود، به بيمارستان منتقل شد.ماموران كلانتري 141شهرك گلستان در تحقيق مقدماتي از گروگان‌ها متوجه شدند مرد گروگانگير پس از مصرف شيشه تعادل روحي نداشته و آنها را گروگان گرفته است. گروگان‌ها نيز گفتند او به زور براي تامين موادمخدر (شيشه) از اعضاي خانواده پول مي‌گرفته و با سلاح سرد‌ آنها و همسايه‌ها را تهديد به مرگ مي‌كرده است.

با تشكيل پرونده‌اي در شعبه ششم بازپرسي دادسراي ناحيه 5 تهران، براي مرد گروگانگير قرار قانوني صادر شد تا بزودي بازجويي شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟