حمله دزدهاي نقابدار به بيمارستان

با تحقيقات انجام شده و اظهارات مسوولان بيمارستان، 2 نفر ناشناس در حالي كه سر و صورت خود را با نقاب پوشانده بودند، وارد بيمارستان شده و در نهايت موجودي صندوق را با يك‌دستگاه خودروي پرايد و با شليك چند تير و مجروح كردن 2 نفر از نگهبان‌هاي بيمارستان به سرقت برده و از محل متواري شدند.
کد خبر: ۱۶۳۴۷۴
|
۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۱ 09 May 2011
|
5205 بازدید
جام جم: فرمانده انتظامي استان لرستان از دستگيري سارقان مسلح بيمارستان شفاء در كمتر از 2 ساعت در شهرستان خرم‌آباد خبر داد.

سرهنگ كاظم عليزاده در جزئيات اين خبر گفت: ساعت 50/7 ديروز در پي اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يك فقره سرقت مسلحانه از بيمارستان شفاء در كوي ارتش خرم‌آباد، بلافاصله ماموران در محل حادثه حاضر شدند.

وي تصريح كرد: با تحقيقات انجام شده و اظهارات مسوولان بيمارستان، 2 نفر ناشناس در حالي كه سر و صورت خود را با نقاب پوشانده بودند، وارد بيمارستان شده و در نهايت موجودي صندوق را با يك‌دستگاه خودروي پرايد و با شليك چند تير و مجروح كردن 2 نفر از نگهبان‌هاي بيمارستان به سرقت برده و از محل متواري شدند.

فرمانده انتظامي لرستان، خاطرنشان كرد: با استفاده از امكانات و مخبرين و اقدامات اطلاعاتي – پليسي و تحقيقات كامل از حاضران و كاركنان بيمارستان، طرح مهار در تمامي ورودي و خروجي‌هاي خرم‌آباد به اجرا درآمد و در كمتر از 2 ساعت هر دو فرد مسلح دستگير شدند.

اين مقام انتظامي يادآور شد: سارقان مسلح كه برادر هستند، هنگام سرقت با مقاومت پرسنل بيمارستان، به آنان تيراندازي و 2 نفر از آنان را مجروح كردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟