خودزني زورگير براي فرار از چنگ پليس

کد خبر: ۱۶۹۰۷۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۵ 07 June 2011
|
4027 بازدید
تابناک اجتماعی:  يکي از دو برادري که با تهديد به مرگ طعمه هاي خود زورگيري مي کردند براي فرار از چنگ پليس اقدام به خودزني کرد.

به گزارش خراسان، ساعت ۶ صبح سيزدهم خردادماه جاري جواني در ايستگاه اتوبوس شهري از اتوبوس پياده شد و در حاشيه خيام ۶۰ براي آمدن دوستانش منتظر ماند، در اين لحظه ۲ جوان که او را تحت نظر گرفته بودند به وي نزديک شدند و تقاضاي يک نخ سيگار کردند، اما وقتي جوان ياد شده گفت «من سيگاري نيستم»، ناگهان تيغه کاردي را زير گلويش احساس کرد.

همدست ديگر او نيز در حالي که شيشه شکسته اي را در دست داشت، فرياد زد «هر چه داري بيرون بياور و گرنه تو را مي کشيم!» ۲ جوان زورگير سپس گوشي تلفن همراه، ساعت مچي و کارت عابربانک مسافر اتوبوس را از وي گرفتند و پياده قصد فرار داشتند که او با فرياد و سر و صدا از شهروندان و رهگذران کمک خواست. در اين هنگام مسافراني که در ايستگاه اتوبوس بودند و ديگر رهگذران متوجه ماجرا شده و به ياري مسافر جوان شتافتند.

شهروندان با هوشياري راه فرار ۲ جوان زورگير را سد کردند و آنان را در محاصره خود قرار دادند، ولي يکي از ۲ جوان با تهديد کارد از يک فرصت استفاده و از چنگ شهروندان گريخت.اين گزارش حاکي است، در پي وقوع اين ماجرا، شهروندان موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دادند و دقايقي بعد تيم گشتي کلانتري آبکوه به محل عزيمت کرد و حلقه هاي قانون بر دستان زورگير جوان گره خورد. متهم ۲۰ ساله که براي انجام بازجويي به کلانتري هدايت شده بود، به دستور سروان گنابادي در اختيار ماموران تجسس قرار گرفت تا درباره سرقت هاي احتمالي ديگر وي و همچنين همدست فراري اش بررسي هاي بيشتري صورت گيرد.

متهم دستگير شده که چاره اي جز بيان حقيقت نداشت، اعتراف کرد متهم فراري برادرش است که با يکديگر نقشه زورگيري در اوايل صبح را طراحي کرده بودند. ماموران انتظامي به دنبال اعترافات وي و با هماهنگي مقام قضايي به چندين محل که احتمال اختفاي متهم فراري وجود داشت، عزيمت کردند اما او را در اين مکان ها پيدا نکردند، تا اين که بعد از گذشت مدتي از اين ماجرا، ماموران تجسس با استفاده از شيوه هاي اطلاعاتي و پليسي دريافتند که متهم فراري در يک منزل مجردي واقع در کوي اميرالمومنين(ع) مخفي شده است، بنابراين آن ها در يک عمليات غافلگيرانه، محل اختفاي متهم فراري را به محاصره در آوردند و وارد مخفيگاه وي شدند. متهم فراري که در حال استعمال موادمخدر بود، با مشاهده ماموران انتظامي ناگهان رو به روي آن ها ايستاد و با شيء نوک تيزي اقدام به خودزني کرد.

او ماموران را تهديد کرد که اگر اجازه فرار به او ندهند خود را مي کشد!با وجود اين تهديدات جوان ۲۳ ساله که خود را از ناحيه سر و صورت به شدت مجروح کرده بود، در نهايت توسط ماموران انتظامي دستگير و به کلانتري منتقل شد.بنا بر اين گزارش، ماموران انتظامي سپس با توجه به زخم هاي متهم فراري او را به بيمارستان اعزام کردند و پس از مداوا تحت بازجويي قرار دادند.

وي نيز در همان مراحل اوليه تحقيقات به زورگيري از مسافر اتوبوس با همدستي برادرش اعتراف کرد. متهمان اين پرونده به دستور مقام قضايي در اختيار کارآگاهان پليس آگاهي خراسان رضوي قرار گرفتند تا تحقيقات بيشتري درباره سرقت هاي احتمالي ديگر آنان انجام شود.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟