سناریوی یک پدر برای فروش نوزادش

چندي قبل با پدر نوزاد آشنا شدم. او از بارداري ناخواسته همسرش و مشكلات مالي زندگي شان گلايه مي‌كرد. من هم به‌دليل نازايي، هميشه در حسرت داشتن فرزند بودم. به همين خاطر به او پيشنهاد كردم پس از تولد نوزادشان، او را به ما بفروشد.
کد خبر: ۱۶۹۸۴۰
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۱۱ 11 June 2011
|
7325 بازدید
ایران:‌ سناريوي ربودن نوزادي از مقابل بيمارستان كه با همكاري پدرش طراحي و به اجرا درآمده بود از سوي پليس فاش شد.

سرهنگ كرمي- رئيس پليس بندر عباس- در تشريح ماجرا گفت: اوايل خرداد امسال والدين نوزاد تازه متولد شده‌اي هراسان و مضطرب خود را به مأموران كلانتري 15 بندر عباس رسانده از ربوده شدن فرزندشان مقابل بيمارستان خبر دادند.

پس از تشكيل پرونده و در تحقيقات پليسي مشخص شد نوزاد هنگامي كه در آغوش مادر بزرگش بوده از سوي افراد ناشناسي ربوده شده است. بدين‌ترتيب مأموران با رديابي‌هاي گسترده پليسي، سرانجام كودك ربايان را شناسايي و در عملياتي ضربتي، زوج جوان را دستگير كردند.

زن جوان در بازجويي‌ها ضمن اعتراف گفت: «چندي قبل با پدر نوزاد آشنا شدم. او از بارداري ناخواسته همسرش و مشكلات مالي زندگي شان گلايه مي‌كرد. من هم به‌دليل نازايي، هميشه در حسرت داشتن فرزند بودم. به همين خاطر به او پيشنهاد كردم پس از تولد نوزادشان، او را به ما بفروشد. ابتدا مخالفت كرد اما پول وسوسه‌اش كرد و بالاخره پذيرفت. روز حادثه هم طبق قرار نوزاد را مقابل در بيمارستان به مادر زنش داد و آنجا را ترك كرد. من هم در فرصتي مناسب بچه را ربوده و فرار كردم.»

به‌دنبال اين اعتراف‌ها نوزاد پسر تحويل مادرش شد و پدر را هم به اتهام فروش فرزندش دستگير كردند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟