اعضاي باند پدرخوانده در كمين مسافران تابستاني

دزدهاي حرفه‌اي با كمين در محل‌هاي توقف در جاده جاجرود، هنگامي كه راننده‌ها به قصد استراحت براي لحظه‌اي متوقف مي‌شدند، از فرصت استفاده كرده و اموال مردم را سرقت مي‌كنند
کد خبر: ۱۷۹۱۸۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۰ 25 July 2011
|
6399 بازدید
جام جم: اعضاي يك باند خانوادگي معروف به پدرخوانده كه از مسافران جاده‌اي در جاجرود در حومه تهران سرقت مي‌كردند، دستگير و مقادير قابل توجهي اموال مسروقه از مخفيگاه متهمان كشف شد.

از چندي پيش شكايت‌هاي متعددي در دادسراي ناحيه 26 تهران (بومهن) مطرح بود كه نشان مي‌داد مسافران عبوري در اين جاده در دام سارقان گرفتار شده و اموال باارزش آنها دقايقي پس از توقف در حاشيه جاده از درون خودروهايشان سرقت شده است.

با افزايش اين سرقت‌ها داديار اجراي احكام دادسرا دستور قضايي را در اين ارتباط صادر كرد و پرونده براي پيگيري و شناسايي سارقان در دستور كار ماموران پايگاه چهارم پليس آگاهي قرار گرفت.

با شروع تحقيقات و بررسي شگرد سارقان، مشخص شد دزدهاي حرفه‌اي با كمين در محل‌هاي توقف در جاده جاجرود، هنگامي كه راننده‌ها به قصد استراحت براي لحظه‌اي متوقف مي‌شدند، از فرصت استفاده كرده و اموال مردم را سرقت مي‌كنند.با كنترل محل‌هاي توقف، ماموران پليس آگاهي سرانجام 4 نفر از اين سارقان را كه اعضاي يك خانواده هستند شناسايي كردند و با تعقيب متهمان مخفيگاهشان در يكي از محله‌هاي بومهن شناسايي شد.به گزارش شناسايي مخفيگاه سارقان، قاضي ابراهيمي دستور ورود به محل را صادر كرد.

با حضور ماموران در محل، سارقان كه خود را در محاصره پليس ديدند، درهاي ورودي را قفل كردند كه با حضور قفل‌ساز و بازگشايي در ورودي 2 نفر از متهمان كه برادر هستند، دستگير شدند و در بازرسي از مخفيگاه متهمان كه شباهت فراواني به انبار انواع كالاهاي تجاري داشت، مقادير قابل توجهي لوازم سرقتي، لباس، ساك مسافرتي، كفش، تلفن همراه، لوازم آرايش، دريل، اره برقي، تعداد زيادي كارت سوخت و طلا و جواهرات كشف و ضبط شد.

در تحقيقات اوليه از متهمان معلوم شد سركرده اين باند، پدر خانواده است كه به او لقب پدرخوانده داده‌اند و اين فرد داراي چند فقره سابقه كيفري است.سرهنگ موذن، رئيس پايگاه چهارم پليس آگاهي در ارتباط با اين پرونده گفت: در حال حاضر سركرده باند پس از اطلاع از دستگيري فرزندانش متواري است و تاكنون 20 نفر از مالباختگان شناسايي و با ارائه اسناد و مدارك، اموال خود را تحويل گرفته‌اند.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟