در عملیات ویژه در شمال غرب تهران؛

کشف شبکه گسترده تولید و پخش فیلم غیرمجاز

ستاد مبارزه با محصولات غیر مجاز سمعی و بصری با همکاری و هماهنگی پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ، در عملیات شناسایی و بازرسی مکان این شبکه، چهل هزار لوح فشرده غیر مجاز به دست آورده و دو تن از سرکرده های این شبکه را نیز دستگیر کرده است و همه اقلام کشف شده برای رسیدگی مراجع قضایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال داده شده است.
کد خبر: ۱۷۹۵۶۵
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۳ 26 July 2011
|
9747 بازدید
|
۴
سرویس اجتماعی ـ ستاد مبارزه با محصولات غیرمجاز سمعی و بصری در عملیات ویژه ای، یکی از مراکز عمده تولید و پخش فیلم های غیر مجاز در شمال غربی تهران را کشف و ضبط کرد.

به گزارش خبرنگار «تابناک» اجتماعی، ستاد مبارزه با محصولات غیر مجاز سمعی و بصری با همکاری و هماهنگی پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ، و در عملیات شناسایی و بازرسی مکان این شبکه، چهل هزار لوح فشرده غیر مجاز به دست آورده و دو تن از سرکرده های این شبکه را دستگیر کرده و همچنین همه اقلام کشف شده به منظور رسیدگی مراجع قضایی به پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ انتقال داده شده است.

همچنین تیم ستاد مبارزه با محصولات غیرمجاز سمعی و بصری با حضور در مناطق گوناگون شهرستان اسلامشهر در عملیات بازرسی از یک منزل مسکونی، هشت هزار فیلم غیرمجاز و مستهجن، چهار دستگاه داپلی کیتور، چهار کیس رایانه و دو دستگاه پرینتر رنگی کشف و ضبط و عوامل این اقدام غیر قانونی نیز دستگیر و پس از تكميل پرونده و گذراندن مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل داده شدند.

گفتنی است، در عملیات پیشین بازرسی در شهرستان اسلامشهر نیز پانزده هزار فیلم غیر مجاز در یک منزل مسکونی کشف و ضبط شده بود.
 
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
ضمن مبارزه جدي با اين مسائل بايد به بازار تقاضا نيز توجه و مسائل را ريشه اي ببينيم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
باید اینا رو نقره داغ کنن که دیگه کسی جرات نکنه سرمایه سازنده گان فیلم ها رو به همین آسونی دود کنه ....

همون کاری که الان تو کشورهای اروپایی و امریکا داره انجام میشه
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟