گره كور معماي قتل مادر و دختر

كارآگاهان در تحقيقات محلي دريافتند زهرا چندسال قبل به خاطر اختلاف‌هاي خانوادگي از همسرش جدا شده بود. او سرپرستي دخترش و همسرش نيز سرپرستي پسرشان را برعهده گرفته بود.
کد خبر: ۱۸۰۶۶۳
|
۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۲ 01 August 2011
|
6708 بازدید
ایران: پرونده قتل زن ميانسال و دخترش كه قرباني جنايت مرموزي شده‌اند با كشف ردپاي پسرخانواده در ماجراي هولناك و دستگيري مرد خانواده وارد مرحله تازه‌اي شد.

اواخر تير امسال كارآگاهان پليس شهرستان «قير» استان فارس از قتل زن ميانسال و دخترش باخبر شدند. تيم جنايي پس از حضور در خانه قربانيان دريافتند زهرا -45 ساله- و مينا -18 ساله- با ضربه‌هاي كارد از پا درآمده‌اند.

نخستين تحقيقات تيم جنايي هم نشان داد قتل به دست فردي آشنا صورت گرفته است. شواهد حاكي از آن بود عامل جنايت به راحتي وارد خانه شده و پس از غافلگيركردن قربانيان آنها را با ضربه‌هاي كارد ازپا درآورده است.

از سوي ديگر با رد فرضيه قتل با انگيزه سرقت كارآگاهان احتمال دادند مادر و دختر قرباني انتقام كور شده‌اند. پس از بررسي‌هاي مقدماتي اجساد به پزشكي قانوني منتقل شد و تيمي از مأموران مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي شهرستان «قير» تجسس براي كشف راز جنايت را آغاز كردند.

كارآگاهان در تحقيقات محلي دريافتند زهرا چندسال قبل به خاطر اختلاف‌هاي خانوادگي از همسرش جدا شده بود. او سرپرستي دخترش و همسرش نيز سرپرستي پسرشان را برعهده گرفته بود.

از سوي ديگر كارآگاهان دريافتند زهرا و مينا اين اواخر با ميثم – پسر خانواده – اختلاف داشته و چندين بار نيز با هم درگير شده بودند. با كشف اين سرنخ مأموران راهي خانه ميثم شدند اما او همزمان با اين جنايت به طرز مرموزي ناپديد شده بود.

همچنين با توجه به تناقض‌گويي‌هاي مرد خانواده او نيز بازداشت شد و تحقيقات تخصصي براي كشف راز جنايت همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری
تور تابستان ۱۴۰۳
بلیط هواپیما
برچسب منتخب
# دولت چهاردهم # اسماعیل هنیه # مسعود پزشکیان
الی گشت
قیمت امروز آهن آلات
نظرسنجی
پاسخ های رئیس جمهور پزشکیان در اولین نشست خبری را چطور ارزیابی می کنید؟